At kommentere og blande sig {{forumTopicSubject}}
Jeg håber på en god debat med en ordentlig tone.
Jeg vil høre jeres holdning til mennesker, der blander sig - rent ud sagt. Et eksempel kunne være folk, der begynder at kommentere når andre ryttere rider deres heste bag lod. Eller folk der bryder ind i emner, som her på siden, og giver tråden en hel anden drejning end tiltænkt fordi de synes, at trådstarter gør noget forkert.
Jeg så fx et emne, hvor trådstarter skrev, at hun bare ikke kunne finde ud af, hvad hun skulle bruge alle sine penge til, fordi hun havde det meste i forvejen - hvortil en kvinde kommenterede, at hun skulle tage og sende nogle penge af sted til velgørenhed. Og blev ved med at argumentere for det.. Trådstarter havde jo nok bare håbet på hyggelige, nemme forslag og ikke den slags.
Eller et andet emne, hvor en pige spurgte, hvordan man tjekker om en Canada Goose jakke er ægte - hvortil folk skrev, at Canada Goose mishandler deres dyr og man ikke bør støtte mærket.
Eller et tredje emne: en pige spurgte hvordan man satte glidetøjler i - hvortil folk svarede, at glidetøjler burde brændes og at de er helt elendige overfor hestens krop.
Hvad er jeres mening om sådan noget - folk der blander sig, korrigerer, vinkler emnet anderledes end hvad der var meningen, osv? Skal man bare passe sig selv, eller er det rigtig sejt?
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Det er vel et reelt forslag at bruge pengene på velgørenhed og argumentere for hvorfor :o). Ligesom det står folk frit for at fortælle om Canada Goose og det står andre frit for at ignorere det.
Gider man ikke have mange svar, forskellige svar - så skal man spørge sine venner, ikke et åbent forum med mange tusinde mennesker.
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
hvis man bare har ét specielt spørgsmål, synes jeg man burde google i stedet for, hvis man ikke ønkser andres meninger
aug 2011
Følger: 61 Følgere: 59 Heste: 1 Emner: 47 Svar: 1.037
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.562
dec 2006
Følger: 46 Følgere: 64 Heste: 2 Emner: 499 Svar: 5.519
Folk der kommenterer andres ridning når man rider rundt på en bane, er irriterende. Man har ikke spurgt dem, eller på nogen måde bedt om deres mening.
nov 2003
Følger: 14 Følgere: 10 Emner: 229 Svar: 2.562
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 41 Heste: 7 Emner: 349 Svar: 1.131
Eller folk der blander sig i om man nu lige pludselig skal købe en C.G. jakke eller ej.
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 31 Heste: 3 Emner: 46 Svar: 299
apr 2009
Følger: 44 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 2 Svar: 48
men kritik er sundt,, jeg havde nok ikke stået hvor jeg står i dag, uden de hak jeg har fået over fingrene på forskellige forums,, det kan gøre nas, men det sætter tnaker i gang og det er godt!
jan 2010
Følger: 45 Følgere: 44 Heste: 3 Emner: 72 Svar: 1.756
Ude i den virkelige verden kunne jeg ikke drømme om at kommentere på en hest der blev redet på en måde jeg fandt uhensigtsmæssig, medmindre der blev tale om mishandling eller jeg bedømte, at hesten led overlast i sådan en grad, at man kunne melde det.
Og hvis man kommenterer på uhensigtsmæssig ridning, uanset graden af denne, i virkeligheden - så får man bare ikke noget ud af det, uanset hvor pænt man spørger eller kommenterer :o)
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 3 Emner: 111 Svar: 1.002
Hvordan skulle der kunne være noget galt i at fortælle TS, hvad hendes/hans beslutninger har af konsekvenser for hesten/minken/andet.
Jeg syntes folk skal blive ved med at blande sig, så længe de gør det i en god mening og ikke bare kaster mudder (selvom jeg også syntes det er okay nogle gange)
sep 2011
Følger: 26 Følgere: 22 Heste: 7 Emner: 83 Svar: 1.349
At kommentere og blande sig