{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køre med ung hest
  • #3   22. jan 2014 Start evt. med at køre et par små ture, hvor i bare lige køre rundt i nabolaget og så hjem igen, så hesten kun kommer ind og ud af traileren der hvor den bor og kender.
    Inden den skal læsses af et sted den ikke kender smiley


  • #4   22. jan 2014 Tag evt en rolig hest med som er vant til at køre.. Så burde der ikke være noget problem i det.. smiley

  • #5   22. jan 2014 Jeg kører med dem som alle andre heste.. Har aldrig haft probleme med det.. Kan ikke se det anderledens med en ung som en gammel kommer jo an på hvor trailer trænet den er.. Men har aldrig haft problemer..

  • #6   23. jan 2014 Tja, Axel var 5 da jeg tog ham med til DK og havd ekun kørt 2 korte ture før. Det var så en tur fra Hamborg til Varde og det tog han såmænd stille og rolig. han havde en rejsekammerat og et fyldt hønet og så stod han ellers stille hele vejen.
    -forudsat hesten er tryg ved at blive læsset og være i traileren, ville jeg ikek være så hysterisk... er køreturen nødvendig, så er det jo sådan det må være.
    Vores er vandt til at blive kørt meget og lange ture og de går allesammen glade og tilfredse op i traileren og står pænt under turden... men der er osse alle dage blevet kørt ordentligt med dem og det kan mærkes smiley


Kommentér på:
køre med ung hest

Annonce