{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Brugt eller nyt rideudstyr :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Så er drømmen om egen rideudstyr's butik tættere på, jubiii smiley

Men tænker om der skulle være en lille afdelig i butikken med brugt rideudstyr (noget man nærmest ikke kan se har været brugt, noget med prismærker på i nu) ??

Hvad syntes i, ville i købe brugt pænt udstyr i en rideudstyrs butik med nyt rideudstyr også ?

På forhånd tak og goo dag til alle..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt eller nyt rideudstyr :)
  • #1   24. jan 2014 Det er lige som Helles rideudstyr:)
    Men jeg syntes at det er en god ide smiley


  • #2   24. jan 2014 ja hvis det er i en god stand smiley

  • #3   24. jan 2014 Jeg synes brugt udstyr er en rigtig fin idé, det benytter jeg mig i hvert fald af og til af! smiley

  • #4   24. jan 2014 Halløj smiley

    I rytter kompagniet på fyn sælger de også brugt rideudstyr smiley

    Der har de lavet det sådan at hvis du kommer med noget brugt rideudstyr skal det være i fin sælge stand og så får du en rabat kupon som du så sener kan bruge smiley

    syns det en lækker måde at gøre det på smiley

    Fik i hvert fald købt en spansk trense som bare manglet en kærlig hånd så jeg ville med glæde købe brugt rideudstyr man finder alt noget man kan bruge smiley

    GENBRUG GENBRUG!! smiley


  • #5   24. jan 2014 jeg syntes det er fint at der kan blive solgt brugt i butikkerne men sørg for at det er pænt velholdt

    jeg ser ofte i helles ride udstyr at fx gamacherne er flosset i stoffet og grimerne er helt afbleget af sol og skidt og andre ting som bare ikke er pænt

    (jeg syntes også det er virkelig sjældent at der er noget godt velholdt udstyr som er vær at købe til den pris som butikken har sat dem til) da det bare er for dyrt lige meget om det er pænt eller slidt


  • #7   24. jan 2014 Jep! Elsker Helles rideudstyr! Syntes det er genial idé, især hvis priserne ikke er for dyre og udstyret er i rimlig fin stand smiley

Kommentér på:
Brugt eller nyt rideudstyr :)

Annonce