{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Brugt og nyt udstyr?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en masse nyt og brugt udstyr liggende, så jeg tænkte;

Hvad vil folk give for nyt og brugt udstyr?

Mit ligger bare, da jeg ikke kan bruge det til min pony, er der overhovedet salg i det?

Det er alt lige fra sadel, underlag, dækner til gemascher.

Kunne man mon mødes i Sønderjylland og lave bytte-marked?

Altså bytte, så der ikke skal penge på bordet?

Mit er str full og 17" og min bruger enten str cob eller str mini shetter


Kommentarer på:  Brugt og nyt udstyr??
  • #1   7. jul 2018 Jeg har haft sygt meget rideudstyr fra da jeg havde stor hest - det var også alt fra sadel, dækkener, underlag, gamacher osv. Enten har jeg fået det solgt eller byttet med noget som jeg kan bruge til min nuværende hest smiley
    Findes der ik noget salg/bytte halløj på FB i Sønderjylland ?


  • #2   7. jul 2018 Jeg dumpede pris og tog til udstyrsmarkede og alm. markede
    Det er med tab men det tog jeg så smiley
    VH Annette


  • #3   7. jul 2018 PS: Jeg plejer når det er nyt udstyr at hakke 20% af nyprisen og ca 50% ved brugt, hvis det har alm slid/brugsspor smiley

  • #4   7. jul 2018 Jeg har haft meget udstyr og har haff meget godt salg i at sælge samlet

  • #5   7. jul 2018 Jeg har lagt mit op mange steder - syntes selv jeg har dumpet priserne - men åbenbart ikke nok - jeg har så meget at jeg kunne starte en rideskole - dog uden sadler - jeg starter nu på ny og lægger alt op jeg ikke kan bruge - og så må vi se om nogen er interesseret - jeg er så "træt" af at have det liggende når nu andre sikkert kunne bruge det - og jo noget er lagt op på fb - men men men ikke interesant nok

  • #6   7. jul 2018 Gode billeder og info på udstyret plejer at sælge godt. Hvis du ikke allerede har gjort det, så prøv at ligge det op på de store salgsgrupper af hesteudstyr på fb. Det plejer også at hjælpe lidt på det. Men held og lykke med salget. Det kan til tider godt være svært at sælge udstyr, hvis det fx ikke er dyre kvalitetsmærker smiley

  • #7   7. jul 2018 Hvis nogen laver heste relaterede loppemarkeder - så reklamer lige herinde, ikk'!!

    Jeg tror, at mange elsker loppemarkeder - og hvis man tilmed kan kombinere det med din yndlingshobby...

    I de fleste større provinsbyer er der lokale bagagerumsmarkeder - hvor lokalområdet "sponsorerer" en parkeringsplads eller lignende man kan fylde bilen og sælge tingene der.
    Det er et alternativ, hvis du ikke vil samle folk at starte et lokalt, lækkert marked...


  • #8   8. jul 2018 Doktor who; det var da en mulighed, jeg kender mange der laver disse loppemarkeder, jeg har desværre selv sjældent mulighed for at deltage

Kommentér på:
Brugt og nyt udstyr??

Annonce