{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
961 visninger | Oprettet:

Hestehandlere - interesseret i køb? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvilke hestehandlere er der i Holstebro og omegn (eller andre steder kunne jo også være et bud) - og jeg mener en der ville være interesseret i at købe en pony, og ikke i dette tilfælde sælge en smiley

Vi ved der er Per Thybo, men det er så også den eneste vi kan komme i tanke om, og vi ved ikke om han er interesseret i at købe en pony.

Grunden er at jeg kender en der er ved at sælge sin pony - nærmere bestemt en hoppeplag der bliver to her i år - og ja, med risiko for at lyde kold og kynisk, så skal ponyen egentligt bare gerne sælges så hurtigt som muligt - selvfølgeligt stadig til et godt sted, men ja, ejer vil gerne af med den så hurtigt som muligt, da hans datter har mistet interessen for sine ponyer, og da den ene er solgt, men køber desværre ikke kan få den hjem inden denne plag er solgt ønsker ejer et hurtigt salg.
Køber af den anden pony kan ikke tage den med endnu, da der kun er de to ponyer, og ejer vil ikke have at plagen skal gå alene.

Jeg VED godt at det sikkert er et desperat forsøg, men ejer står desværre i den situation, at den person der skulle have købt plagen spontant sprang fra i går (netop som handlen kunne lukkes), så ejer er desperat efter et hurtigt salg.

Prisen oplyses ikke her, da jeg ikke vil have det til at lyde som en annonce (hvilket det altså ikke er, men kan nok ikke helt undgå at få det til at lyde lidt som en), men kan kort sige at det er en yderst billig pony, selv i denne tid.

Og for at I ikke skal tro at ejer bare er ligeglad kan jeg fortælle at der er oprettet omkring 6-7 annoncer på diverse steder omkring denne pony, og der er også skrevet på omkring 10 annoncer hvor der bare afventes svar, men derfor er det nu alligevel godt nok at få nogle links til diverse hestehandlere hvis det skulle ende med en hestehandler.

Kommentarere der ingen relevans har frabedes. Det eneste jeg prøver på er at hjælpe en anden person ved at hjælpe så meget som muligt med salget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehandlere - interesseret i køb?
Kommentér på:
Hestehandlere - interesseret i køb?

Annonce