{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Hestehandlere {{forumTopicSubject}}

Jeg har en pony, som jeg har haft til salg i snart halvandet år. Nu har jeg ikke længere lyst til at bruge tid, penge og energi på den, da jeg har min drømmepony stående også og hun er vigtigere. Længere er den ikke.

Jeg har besluttet mig for at sælge ponyen til den hestehandler der vil give mest, men hvilke hestehandlere kan i anbefale?

Ponyen det drejer sig om er en hoppe på 143-144 i stg, 6 år, connemareblanding og skimmel. Hun har prøvet lidt af hvert bl.a. har hun gået op til LA4 i dressur til stævne til 62 %, men starter kun LB mod hestene nu, sprunget LC til stævne, men har også sprunget 110 cm på enkeltspring, startet LB 44 km i distance med en god placering, været med på børnedyrskuet sidste år, været redet i naturen, badet, sprunget, galoperet op og ned af stejle bakker og lign. Hun er altså en pony, der kan bruges til hvad som helst. Det skal nok også nævnes at hun er bokssur.

Hvilke hestehandlere tror i kan være interesseret i sådan en pony og hvad tror i hun er værd?

Jeg håber meget på at høre fra jer! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestehandlere
Kommentér på:
Hestehandlere

Annonce