{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestehandlere?
  • #1   20. feb 2020 Jeg tænker de fleste hestehandlere godt vil bytte hest. Men du skal nok regne med, at de vil ha penge i byttet også. Altså din hest plus xx kr for byttet til den af deres. Med mindre du har en dyr hest du ønsker byttet til en mindre værdifuld hest. Men du skal ikke regne med, at få fuld pris ved et sådan bytte.

  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 2 Emner: 2 Svar: 1
    #2   20. feb 2020 Det gør jeg heller ikke, jeg er indstillet på at skulle betale differencen.
    Men jeg kender ikke til så mange hestehandlere lige pt.
    Derfor leder jeg efter nogle, helst på sjælland/sydsjælland og øerne


  • #3   20. feb 2020 Det kommer også meget an på hvad hest du har som skal indgå i byttet og hvad det er du gerne vil have i stedet.

    Jeg havde en blandingspony, som havde noget araber et sted i afstamningen og det var bare no-go (var tydeligt pga. bl.a. haleføring), det var der ingen som ville have noget at gøre med selvom ponyen var det sødeste i verden. Til gengæld havde de ikke så stort et problem med min lettere tossede new forest pony.

    Jeg købte hest hos JM Horses, hvor han tog min pony i bytte plus prisdifference. Og det fungerede super fint, og det var selvom de nok lidt følte at have købt katten i sækken med ponyen bagefter (de var informerede, men troede vidst ikke helt på det).

    Det nemmeste er nok at ringe rundt og høre dem i det område du vil køre til ad om de gør i delvise byttehandler, og have noget video du kan fremsende med din hest.


  • #4   20. feb 2020 Der er Torben Andersen i rønnede som min ene veninde har lavet handel med. Jeg ved ikke om børnene har kørt Lars Frederiksens forretning videre efter hans dødsfald men han var en kanon hestehandler. Jeg har handlet med Bente eliasen i Slangerup Tor jeg det var og lavede bytte lige over handel men ved ikke om hendes firma køre mere... hun var også kanon hestehandler eller er...

  • #5   22. feb 2020 Sjælland så vil jeg anbefale Torben i rønnede
    Har kendskab til flere der har handlet med ham og hans heste har det godt


Kommentér på:
Hestehandlere?

Annonce