{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rambo dækken.
  • #1   26. jan 2014 Er ikke fan af Rambo dækkenerne, har ikke de bedste erfaringer med dem. Derimod er jeg rigtig glad for MASTA dækkenerne og de er ret prisvenlge i forhold til. smiley

  • #2   26. jan 2014 Hvilke dårlige erfaringer har du med rambo dækner?

  • #3   26. jan 2014 Jeg er ikke vild med Rambo dækkenerne, de har givet mine heste sår på manken/lansemærket og så synes jeg ikke de er så vandtætte selvom jeg sprøjter dem med imprægnering..
    Jeg er gået over til amigo og Catago dækkenerne og jeg synes de er meget bedre i længden.


  • #4   26. jan 2014 Gnavesår ved manke og på bringen, gjordspænder der knækker og ofte sys jeg pasformen er ringe.

  • #5   26. jan 2014 jeg har prøvet mange andre dækner inden jeg fik Rambo dækner og dem vil jeg ikke af med igen til min
    har brugt Rambo i 9år nu og er stadig rigtig glad for dem.

    jeg køber mine på www.bot-shop.dk det er det billigste jeg har kunne finde dem her hjemme og har de ikke den hjemme man gerne vil have bestiller de den gerne hjem


  • #7   26. jan 2014 Har prøvet mange mærker, men horsewares dækkener er nu dem jeg har de bedste erfaringer med smiley

  • #8   26. jan 2014 Jeg greb i lommen og købte Rambo Duo til mine ridemuler efter at have prøvet et Amigo regn til den ene. Super pasform og så kan de virkelig holde tørre!
    Den ene har jeg prøvet weatherbeeta, catago, rbh og kingsland på, men de passede af h til.
    Eneste minus er at de ellers praktiske halestropper ikke kan holde til leg, men omvendt er det så ikke selve dæknet det er gået ud over smiley


  • #9   26. jan 2014 Jeg ELSKER mine rambo dækkener! Kunne ikke undvære dem.

    Jeg har aldrig oplevet at de skaver, slider hår eller lign. Heller ikke på min plag der de sidste par år har gået med dækkener der har været et eller to numre for store.

    Jeg synes det er pengene værd smiley

    Og så er det en god ide at sætte sig ind hvordan de skal behandles! De må fx ikke imprægneres de første to gange de vaskes, da dette ødelægge den originale imprægnering og man risikere at det vil være svært at få til at holde tæt, selv ved efterfølgende imprægnering.


  • #10   26. jan 2014 Jeg er meget glad for Rambo, super pasform til min lettere brede unghest, det holder tørt og det holder til voldsom leg/bid fra lillebror smiley
    Dog holder Tikas 4horses Rocky dækken mindst ligeså godt, det er endda med 1680 denier ballistisk ripstop nylon, hvor Rambo kun er 1000.... Der findes efterhånden mange alternativer med 1689 denier ballistisk ripstop nylon.. Så nej, det er ikke altid pengene værd at købe Rambo, men er pasformen god til ens hest, så kan det være smiley


  • #11   26. jan 2014 Rambo er gud smiley Pasformen er fantastisk! Og er din hest lidt bredere end andre, kan man få et der hedder XL på nethesten.dk
    De holder også rigtig godt, fordi de har mange denier.


  • #12   26. jan 2014 Horseware, som har lavet Rambo dækkenerne, har også lavet andre mærker som fx Amigo og Rhino. Enkelte til travheste og quarter. Amigo er billigere end Rambo, men har samme pasform. Det der gør den billigere, er at den lettere går i stykker end Rambo.

  • #13   26. jan 2014 Nej Amigo har ikke samme pasform som Rambo... smiley
    Amigo er bedre til de alm, smalle heste... Sidste år brugte min unghest Amigo, men er i år vokset ud af Amigo i pasform i bringen/halsen, hvor Rambo sidder perfekt til ham smiley


  • #14   26. jan 2014 Nå, så blev jeg så klogere da smiley Synes bare både Amigo og Rambo sidder super godt på min smalle hyp smiley

  • #16   26. jan 2014 Fedt med så mange tilbage meldinger!!

    Jeg har er amigo i overgangs dækken, det passer fint i pas formen til hende, men det gik hurtigt i stykker. smiley

    Er de store eller små i størrelse. Rambo dækner?


  • #17   26. jan 2014 Amigo, rhino og Rambo laves af horseware.
    Jeg synes de virker ens i pasformen.

    Men ramboen har været den eneste der har holdt til en drengefold hvor de hiver i tøjet smiley

    Georg tog livet af 4-5 dækner på 1 måned
    Så købte jeg et Rambo - og det holder nu på 4. Sæson smiley

    Jo det blir slidt, men ik flænget i gennem som de andre smiley

    Og et af de få dækner der ligger godt på min brede hest smiley


  • #20   27. jan 2014 Tror sådan et Rambo dækken kan sammenlignes med en super gennemtænkt hi tec vinterjakke til os mennesker...

    Vi har lige investeret i et Rambo Duo Dækken til vores DSP, og jeg er SÅ glad for det!!!

    Det er købt via www.bot-shop.dk - rigtig god ide at købe det fra nyt, for da det viste sig at være købt for stort, kunne det byttes til rigtig str smiley

    Ombytningen kostede 100.- i porto. med GLS hvilket er halv pris. Jeg havde lagt et lagen på hesten da dæknet blev prøvet.

    Så, nu har jeg en dejlig varm pony stående i ISKOLD løsdrift... og jeg kan sove roligt om natten, for jeg ved han er varm, sund, og glad smiley

    Det er hver en krone værd!!!

    Vh. Lotte smiley


Kommentér på:
Rambo dækken.

Annonce