{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

Rambo dækken {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg skal købe et rambo vamoose hoody dækken til min hest men er sådan i tvivl om str.

Hun er 156 høj. forholdsvis bred om bringe, mave og hofte smiley

Normalt er 135 i bucas lidt stram på hende, 145 i Horze avalance er lidt for lang men ellers fin... så vil faktisk mene hun normalt passer 140 aller bedst.
Det siges at rambo dækkener er 5 cm større end alle andre.
Rambo har desværre ikke 135 cm, men kun 130 eller 140.

1. Er der nogen som har erfaring med den model?
2. Hvad mener i at jeg bør vælge?
3. hvilken str hest har I, til hvilken str rambo?


Håber at der er en som kan hjælpe mig.


Kommentarer på:  Rambo dækken
  • #1   18. maj 2020 Jeg brugte 130 på min gamle brede og tøndeformede. Han var 154.
    Til din ville jeg helt sikkert også vælge 130.
    Det er sandt at Rambo er større i størrelsen.
    Jeg havde fx et amigo i 130 og det passede han ikke. Jeg købte et amigo 140, det blev for langt.
    Ligeledes har jeg haft et Bucas i 130/135, som også var lige stramt nok foran.

    Det kan være svært at finde dækkener der ligger godt på de korte brede heste. Men Rambo har helt klart været det bedste på min. smiley


  • #2   18. maj 2020 Min hoppe som er 148 men er rund og bred, bruger normalt 130 i horseware amigo dækkener, men amigo varmose dækkenet som jeg har, har den disk lukning foran og den gør at den strammer for meget selv om den er spændt helt ud, hvis dækkenet kun er 130cm.

    Desuden er maveklappen også lidt kort, da den deler sig på midten hvis hesten er lidt rund smiley

    Jeg har ikke hørt at Rambo dækkener skulle have varmose effekten?


  • #3   18. maj 2020 Okay, googlede det lige og kan godt se der er kommet et Rambo varmose dækken også smiley

    Spændende at høre hvordan det passer smiley


  • #4   18. maj 2020 Min hoppe på 157 bruger str 145 i Vamoose dækkenet smiley

    Men jeg vil anbefale dig at finde det måleskema der ligger på bot-shoppen.dk
    Det fortæller nemlig ret præcist hvad størrelse du skal have smiley


  • #6   18. maj 2020 Min er 164 og en smal model han bruger 140 .

  • #7   18. maj 2020 Jeg har brugt hoody til min connemara på 145 cm og lidt bred model. Hun gik med 130, så jeg ville vælge 140.



  • #8   18. maj 2020 Jeg tror du skal ha fat i et måleskema, for højden kan du ikke bruge til så meget. Jeg har en hest på 158, 165 og 169. De bruger alle 155 i Rambo. Den på 169, er den eneste der ikke fylder det ud..

Kommentér på:
Rambo dækken

Annonce