{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.836 visninger | Oprettet:

trailer- hvilken model {{forumTopicSubject}}

Overvejer at købe mig en trailer, helst brugt, da jeg ikke ser nogen grund til at bruge over 100.000 kr på den med mit behov.
men hvilken model.. fik forleden afvide at jeg skulle holde mig 100 procent til mustang- iøvrigt en lækker trailer.

men har nogle krav, blandt andet skal den kunne rumme en rigtig, rigtig stor hest.
den skal maks være 10 år gammel og gerne være med sadelrum, men dette er ikke et "must"
skal kunne rumme to "normal størrelse" heste.

men er det virkelig kun mustang jeg skal købe, eller hvad har i andre af erfaringer.

traileren skal bruge et par gange om måneden, men måske ugentligt, hvis jeg køre min hest til træning..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trailer- hvilken model
  • #1   6. feb 2014 Jeg kan anbefale dig Humbaur trailere, især modellen Pegasus smiley Helt igennem fantastisk trailer!! smiley
    Rummelig, godt sadelrum, ligger fantastisk på vejen.

Og så ville jeg holde mig fra Cheval Liberté trailere, da deres indretning er ret ustabilt..

• #2   6. feb 2014 Du kan så få mange nye trailere til 50.000kr smiley
    Selv har jeg en Cheval Liberté Gold, super lækker trailer som ligger godt på vejen. Man mærker knap nok at den er på krogen smiley
    Yderligere er meget af det som er ekstra udstyr hos andre, standard udstyr hos Cheval liberté smiley

• #3   6. feb 2014 SK-foto: Det med ustabil indvendigt hælder kun for de gamle modeller, de nye er der intet med. Har aldrig haft problemer med mins inventar.

• #4   6. feb 2014 Det var også nu hvor hun søgte efter en brugt smiley

Mustang har det vidst også med at døje med bremserne, og når den ikke skal køres mere med, kan det gå hen og blive aktuelt.

Du kan også finde mange gode Brenderup Trailere til billige penge.

• #5   6. feb 2014 Humbaur trailere virker til at være ret billige og til at komme til, der er en hel del af dem til salg.. men er der en model udover pegasus der egner sig til de meget store, lange, høje og brede heste.??

• #6   6. feb 2014 Brenderup trailere har jeg bare hørt så meget skidt om.. men måske det bare er rygter og de har forbedret deres trailere

• #7   6. feb 2014 SK-foto: Hvis bare man holder sig til dem der hedder Gold er der ikke noget problem. Dem med fejlen var vist den der hedder 2000 og det er en meget gammel model, en af de første trailere de lavede smiley Syntes bare det er ærgerligt at hele mærket er blevet dømt ud fra en model med lidt små fejl, de har jo udviklet sig meget som producent siden smiley

• #8   6. feb 2014 Der er også Humbaur Rapid, men er ikke helt sikker på at der er sadelrum i..

Men så er der Atis og Maximus

• #9   6. feb 2014 Er i hvert fald rigtig glad for min Humbaur Pegasus smiley der er god plads, både til temmelig store heste og i sadelrummet smiley Vi købte vores rigtig billigt på ebay i Tyskland, men den havde så også en skade, som vi selv skulle få ordnet.. Men er i hvert fald super glad for min, synes det er en fin trailer smiley

• #10   6. feb 2014 Jeg har en atis og den er rigtig stor. Jeg har bag bom i den inderste og det er en hest på170 . Dejligt sadelrum

• #11   6. feb 2014 Jeg har en brenderup princess exclusive den er jeg vildt glad for smiley
    Den kan sagtens rumme 2 store heste og der er stort sadelrum i.

• #12   6. feb 2014 vi er glade for vores Bøckmann trailer

Husk at være opmærksom på hvor solid broen/bagklappen er - synes ikke altid humbaur er de bedste der (men har også mest set ældre modeller) - læg mærke til hvor mange stivere der

OBS en ny trailer behøver ikke koste over 100 kilo ! smiley

• #13   6. feb 2014 (link fjernet)
    fandt lige denne model- SK-foto, du siger du har gode oplevelser med denne..

hesten der skal læsse er en hest på smed, dyrlæge m.m forveksler med en shire.. han er omkring 176 og er ikke færdig med at vokse endnu.. og han syner som en hest på 180.

• #14   6. feb 2014 okey, det er da en god info at jeg skal være opmærksom på hvor mange stivere der er.. tak for det..:-)

• #15   6. feb 2014 heheh - velbekomme - har bare så tit set hvordan broen kan "give sig" hvis den der f.eks. kun er tre stivere

• #16   6. feb 2014 Vi har en humbauer med en totalvægt på 3000 kg, og der er masser plads også til store heste og foran krybbeplads. Den har ligeledes saddelrum. Super glad for den.

• #17   6. feb 2014 Jane H- hvilken model Humbauer er det??

• #19   23. feb 2014 Hvor stor er en stor hest?
    Jeg har Shire på 196 cm og ca 197-198 cm fra bring til bag.
    Han kan ikke være der i længden i langt de fleste alm. store trailere, men i min Ifor williams hb 510( og ikke den nye 511 model) er der god plads i længden.
    Jeg er rigtig glad for min trailer da den netop ikke er af glasfibre, da glasfibre kan skære hesten op, hvis den sparker i siden eller ved færdselsuheld( Nu er det også en stor stærk hest på 1022kg, men en alm. hest burde kunne gøre det samme).
    Traileren er med alu. bund, træsider beklædt med alu. 3 felter med afstivning.
    Bladfjedre og testvinder for bedste affjedring og komfort for hesten.
    Dens ramper (Den har også front udgang) er med en rigtig god belægning der ikke bliver glat hvis den eks. bliver våd, som eks. gummi-belægningen på Brenderup trailerne bliver .
    Vi har et transportfirma og vores erfaring er, at heste der kan være svære at læsse, går villigt ind i vores trailer, tror dette er fordi vi kan åbne frontudgangen så hesten kan se igennem traileren .
    Du kan få mange trailere der er mere fikse at se på, men ønsker du en stærk trailer med komfort for hesten, og mange indstillingsmuligheder, får du mine Bedste anbefalinger af Ifor williams HB 510 .
    Ønsker du større trailer er Bøckmann lige kommet med en stor lækker trailer men den koster 128.000kr.

• #20   23. feb 2014 Tine- det lyder præcis som sådan en trailer jeg skal have. min hest er total shire type, til trods for han er pinto og oldenborg, men både dyrlæge og smed har spurgt om han er Shire. Så den trailer du beskriver, tror jeg passer lige til mit behov. mange tak. vil gå ind og lure lidt, skal først købe trailer her i løbet af foråret, så har ikke så travlt smiley

• #21   23. feb 2014 Spændende den tror jeg I vil blive glad for : )

Jeg skal måske af med min, hvis vi får solgt hestelastbilen, så vil jeg nemlig have en 3500kg. trailer, så jeg kan laste både min shire på 1022kg. og min Belgier på 964 kg.

Kommentér på:
trailer- hvilken model

Annonce