{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.068 visninger | Oprettet:

Uvenner med veninden (Staves?) {{forumTopicSubject}}

Hej alle hg mennesker jeg er blevet uvenner med en af mine bedste veninder det hele startede med at jeg skulle høre en eller anden ting men fordi at alle drengene syntes at det var sjovt at drille mig ignorede jeg hende og gik videre (det er jeg rigtig kæd af at jeg gjorde) men det resulterde i at hun fuldstændig ignorede mig siden i onsdags også har jeg prøvet at snakke med hende men ingen svar så idag fordi at jeg var sur på hende ødelagde jeg en tuch som var hendes også lagde jeg den på hendes bord også gik hun op og sagde det til læren og læren kaldte mig selfølgelig op også fik vi snakket det igennem og vi skulle ikke være sure på hinanden men så da jeg kom hjem fra skole og gik på facebook havdet hun blokket mig men så opdagede jeg faktisk at det var lige siden i onsdags hun havdet blokket mig så jeg fik talt sammen med hende igennem en gammel veninde og hun savnede mig faktisk og vil gerne være venner igen så nu har jeg rigtig dårlig samvittighed over at jeg har ødelagt tuchen så SKAL jeg over hovedet havde dårlig samvittighed eller???? håber i forstår smiley
ingen sure komentar da jeg er rigtig kæd af det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uvenner med veninden (Staves?)
Kommentér på:
Uvenner med veninden (Staves?)

Annonce