{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Lige et hurtigt spørgersmål {{forumTopicSubject}}

Ja... Som i overskriften: hvordan for i folk til at kommentere jeres videoer, fotoalbums, heste hvad ved jeg? smiley for jeg syntes jeg bruger rigtig lang tid på at lave nogle videoer som bare ikke bliver kigget på og det er jeg lidt ked af smiley det eneste folk skriver i kommentaren er: "hvad hedder sangen?" eller "vilket program bruger du?" Jeg syntes bare ikke det er nok at skrive!
Jeg siger ikke at i skal gå ind og kigge på mine videoer og kommentere dem, men hvordan for i andre folk til at kommentere? Har nemlig også lagt mærke til at folk der har uplaoudet efter mig for helt vildt mange kommentare!
Håber at i kan hjælpe og tak på forhånd! smiley
(Uha det blev et lagt spørgersmål alligevel)

P.s jeg skriver det vær gang i min status smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et hurtigt spørgersmål
  • #1   8. feb 2014 Øv der er heller igen der vil kommentere Det her smiley


  • #2   8. feb 2014 hm.... Jeg ved ikke? Det er måske fordi at personerne har gode venner herinde? Men jeg ved det ikke.... Den hest jeg har oprettet har heller ikke specielt mange kommentar. Men jeg kan da godt forstå at det er lidt ireterrende at du brugte tid på at oploude (kan ikke stave det!!) en video som ikke bliver set af nogle smiley

  • #4   8. feb 2014 Vi kan da lave en gruppe hvor vi går ind og ser hinandens ting? den er jeg ihvertfald selv med på! smiley

  • #5   8. feb 2014 God ide! smiley

  • #6   8. feb 2014 Hvem laver den? smiley

  • #7   8. feb 2014 Grunden er nok dine video ikke er intressandte.. Det ikke ondt ment men altså mange laver videoer af deres heste som jah kun har intresse for dem som måske lige kender dig eller hesten.. Ellers ikke..

  • #8   8. feb 2014 jeg skriver en status når jeg har oprettet en video smiley så ved jeg nogle laver konkurrencer herinde også er det så noget med at man poster hver tre videoer også skal man kommentere dem hver især osv osv.


  • #9   8. feb 2014 Jeg vil give Camilla ret. Der er på ingen måde noget negativt i det, men der ligger 1000 videoer på hg, hvor folk viser deres hest og forhold frem. Det har en sentimental værdi for ejeren af dyret, men bliver langtrukkent og kedeligt for os, som ikke kender nogen af jer. Personligt ser jeg kun de videoer, som enten har stor underholdningsværdi i form af et eller andet sjovt/uventet, eller lærerige klip.

    Men jeg synes da du skal lave dine videoer, hvis du har lyst. Så kan dine nærmeste se og kommentere, og du kan selv om nogle måneder se tilbage på hvad I havde, og derved følge jeres fremskridt. smiley
    Mine videoer er også tåbelige. Videoer som nok mange ville skippe. Men det gør ingenting. Jeg har lagt dem der, fordi jeg gerne selv vil huske dem, og måske se dem en gang imellem for at have noget at smile af. smiley

    Det er nogle skønne videoer du har! Bare bliv ved!


Kommentér på:
Lige et hurtigt spørgersmål

Annonce