{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foderautomater?!?
  • #1   8. feb 2014 vores rideskole har dem.

erfaring: man kan ikke bruge alt slags foder, man kan bruge piller eller nogle bestemte müsli produkter, men har enlig ikke prøvet noget dårligt. dog er der nogle piller som er for store de må helst ikke være støre end "duvil basic"
    jeg bruger müsli til den ene og det er "energi omega 3" så noget som disse kan jo bruges i dem.

mærke: det kan jeg ikke lige huske, men mener jeg har set det.

pris: det ved jeg ikke noget om.

• #2   8. feb 2014 jeg har oplevet at min pony fik en blodig flænge over øjet da hun kom til at gå i mod lågen til fodret og bankede hovedet ind imod kanten (skal vi sige der stod en 11 årig pige (mig) og stor tudet fordi det så så farligt ud at hendes lille pony fik sådan en flænge smiley smiley og hun var bange for at det gjorde ondt på ponyen smiley smiley

så sørg for at de maskiner i finder at de har låget bøjet ned over siderne så der ikke er sådan en skarp kant på hjørnerne

ellers så sørg for en gummi kant eller noget så jeres heste ikke risikere at opleve det samme smiley

• #3   8. feb 2014 Det sted jeg stod før, fik dem installeret, hvilket var en kæmpe succes!

Kender hverken til mærke, eller noget som helst andet relevant.

Men vil råde dig til, at få dem der sidder uden på boksene. For min hest lærte meget hurtigt, hvordan man tømmer sådan en helt fuld automat... -.- Hendes sad indvendigt.

• #4   8. feb 2014 min hest tiggede hele tiden, da han kunne få lidt mad ud af dem hver gang han sparkede hårdt nok på krybben.... vil ikke anbefalde foderautomater... smiley

• #5   8. feb 2014 Det kan være fint med foderautomater. Det er bare sådan, at hestene kan (ihvertfald dem jeg kender) bide/sparte til dem, og så får de foder ud. Hvis strømmen går i stalden uden man opdager det, så får de ingen mad, der kan sidde alt muligt fast i dem. Derudover er det når man går en runde og fodrer at man ser om alle heste har det godt.
    Jeg kan også godt se det gode, hvis man ikke kan foder på ca det samme tidspunkt hver gang, eller tit ikke er hjemme til fodring, så er det super smart smiley

• #6   8. feb 2014 der er ikke nogle der kender til priser??
    evt link til nogle steder?? jeg kender IFeed og ved at de ligger på omkring 1300-1400kr pr automat.. kender i til nogle andre mærker??

• #7   8. feb 2014 Ifeed er de største og vidst eneste på markedet..

Tror det hedder 1500, pr automat og for en sender til 1-12 bokse koster 1100,- . Snakkede med dem sidste år på hest og rytter, men priserne er deromkring smiley

Men ja de tager absolut ikke alt foder, vores automater også ved at havde nogle år på bagen , de har lavet mange nye modeller siden smiley

Kommentér på:
foderautomater?!?

Annonce