{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

Leder efter Fanta. (Det er en hest/pony) {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter den 8 års hoppe der stod der hvor leo står hun blev forsømt af hende der skulle købe hende hun kom ikke osv. Derfor passede jeg hende og striglede hende nogen dage de andre dage var der nogen andre piger der gjorde det vi aftalte at nu skulle hun i hænder.
Hun blev tilsidst hentet af sin rigtige ejer, ikke hende der skulle købe hende, hende har vi ikke set siden. Jeg har en lille idé om at hun er solgt igen men vil bare gerne høre om hun har det godt og måske komme ud og besøge hende.

Link til det album jeg har lavet. Billederne er ikke de bedste. Beskrivelse kommer længere nede. http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/diverse_hest/433178-fanta

Fanta er en 8-9 års hoppe
Ca. 146 høj
Brun med stjerne og snip
En hvid sok på højre bagben
Lidt nervøs men det kan jo være det var fordi hun var kommet ud et nyt sted og dem der egentlig passede hende var helt fremmede mennesker, til at starte med, men senere dem hun endte med at kende bedst eks. Mig. smiley
Hvis i Googler Fanta pony 8 år kommer der en salgs annonce af hende på hestenettet der er nogen bedre billeder af hende.

Håber virkelig i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Leder efter Fanta. (Det er en hest/pony)
Kommentér på:
Leder efter Fanta. (Det er en hest/pony)

Annonce