{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.496 visninger | Oprettet:

1½-hestes trailer {{forumTopicSubject}}

Jeg går lidt og overvejer at investerer i trailer, og tænker at en 1½-hestes er nok til mit behov, samt at hyppen faktisk befinder sig rigtig fint i sådan en har jeg fundet ud af efter at have kunnet låne en i en periode.
Men men, jeg søger og søger på nettet og jeg synes ikke rigtigt jeg kan finde noget.
Hvad hedder disse trailere?
Synes da jeg har set bla. Brendrup har en model af singel eller solo-trailere eller hvad de nu hedder, men kender i navnene på dem så jeg kan finde nogle priser?

Vil da også rigtig gerne høre hvis i har erfaringer (gode og dårlige) med nogle specielle 1½-hestetrailere og med disse trailere generelt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1½-hestes trailer
  • #2   23. feb 2014 Solo eller single bliver de ofte kaldt i de forskellige mærker smiley

• #3   23. feb 2014 Det er faktisk den eneste jeg har fundet, men kan pt kun finde den på udenlandsk marked, har du købt din i DK? (Og hvor)

• De seje hypper<3
    De seje hypper<3 Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 42
    #5   23. feb 2014 Hvis hesten kan lide det er de gode smiley

Vil helt klart anbefale Ifor Williams modellen, den er så rummelig trods størrelsen og man får virkeligt meget for pengene! Den hedder Ifor HB403 - der er en del brugte af dem på markedet hvis du vil have dem billigere - de holder i en evighed smiley

• #6   23. feb 2014 Jeg har kun haft gode erfaringer med det smiley så lige en på dba http://www.dba.dk/hestetrailer-brenderup/id-91295519/

• #7   23. feb 2014 Vi har en henra 1 ½ hestes. Den er super god, og vi er vildt glade for den. http://www.alulette.dk/shop/index.asp?catid=99&prodid=4513 ligner denne. I glasfiber og alubund. Kan bestemt anbefales.

• #9   23. feb 2014 Jeg har en Debon Single 1½ hestes. Den har en god bredde. Jeg har haft min i 3 år, og er super glad og tilfreds med den. Har intet dårligt at sige om den smiley

• #10   23. feb 2014 Jeg har en Brenderup Solo. Er rigtig glad for den. Den er fra 2001. Selvom jeg er glad for den, så vil jeg umiddelbart ikke anbefale Brenderup. Meget simpel, da traileren var 7 år gammel, var den ude for et uheld, det kan ske, men for os var det faktisk held i uheld, for selvom uheldet var noget skidt, var det også medvirkende til at vi fandt ud af at vores 7 år gamle trailer var pil rådden, vi snakker om at ALT undtagen den lille frontlåge og rampen, måtte skiftes ud. Dette til tros for at modelle i sin tid blev solgt på at bunden ikke skulle kunne rådne. Forhandleren var super hjælpsom, men det var Brenderup bestemt ikke. Tiltros for de erkendte at årgangen havde et problem med råd, var deres eneste form for erstatning, at vi kunne købe materialerne gennem dem med rabat. Skal måske skynde mig at sige at selv med rabat, så var materialerne dyrere end hvis man købte dem andre steder.
    Så ud fra den dårlige takling fra Brenderup, kan jeg ikke anbefale firmaet. Men selve det med en solo trailer er lækker. Vores er 17 cm smallere end en lille dobbelt trailer. Så det giver vel sig selv at der er dejlig meget plads? Har altid sadlet op i traileren inden jeg trak hesten ud, fordi der netop er arbejdspladsen. smiley

• #11   23. feb 2014 Dejligt med masser af forskellige modeller..
    Nogle der har erfaringer med:
    Cheval Liberte eller Traveller Basic (Weijers) 1-hestes trailer?

• #12   23. feb 2014 vi har en cheval liberte 1 1/2 hestes trailer og den er fantastik god,vi har haft to,solgte den første og købte så den nye model, den er bare så god,ingen tvivl der

• #13   23. feb 2014 I henhold til Belindas kommentar. Jeg har efterhånden også hørt og set rigtigt meget dårligt med brenderup trailere. smiley (har aldrig haft en selv) Man skal virkelig se sig godt for hvis man køber trailer der er lavet af træ. Og endda meget ærgerligt med brenderup, de laver ellers nogle gode designs og detaljer på trailerne, men i min verden ikke til meget nytte hvis hesten går igennem.

• #14   23. feb 2014 Debon Single, som jeg nævnte ovenfor, er faktisk en Cheval Liberté - så ja, jeg kan kun varmt anbefale den smiley

• #15   24. feb 2014 Linda, præcis. som sagt er jeg rigtig glad for traileren, men syntes deres service var under al kritik.

• #16   24. feb 2014 Jeg kigger lidt videre med focus på Ifor og Cheval Liberté så smiley
    Skal dog nok have vejet enten bilen op eller traileren ned ved Ifor kan jeg regne ud..

Og tror jeg afskriver Brendrup så, vil da helst undgå bøvl smiley

• De seje hypper<3
    feb 2014

#17   24. feb 2014 Hvis du vil købe brugt Ifor så ved jeg at de fleste single trailere fra Ifor allerede er nedvejet - så der kan du jo sparer ekstra smiley Men de er det hele værd, så lækre trailere!

• #18   24. feb 2014 Jeg har en Böckmann 1½ hestes trailer og har ikke noget skidt om den. Den fungere, alle heste kan li at stå i den, lav læsserampe og så er den ikke bredere end bilen. Super fedt smiley Jeg har sadelrum i min. Jeg er UTROLIG glad for min smiley

• De seje hypper<3
    feb 2014

#19   24. feb 2014 Böckmann er også virkeligt gode trailere! De holder bare

• #20   24. feb 2014 Har i forslag til nogle steder jeg kan lede også, tror jeg vil købe brugt, har kigget herinde, heste-nettet, dba og guloggratis, men måske jeg skal finde nogle specifikke trailersider i stedet.

Er altså super med den hjælp herinde, guld værd!

Bingo: hvad hedder modellen? har lidt svært ved at finde dem hvis jeg bare søger mærke og 1½-hestes smiley

• #21   25. feb 2014 Den hedder Uno, Det er den samme som deres duo trailer bare "uno" smiley

Kommentér på:
1½-hestes trailer

Annonce