{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1½ hestes trailer - erfaringer
  • #1   6. apr 2012 Jeg har haft én i en overgang, det skal jeg aldrig mere, den er god hvis man er sikker på man ikke skal køre hvis det bare blæser lidt.. og det kan man jo ikke altid regne med det ikke gør når man lige skal til et stævne!

foretrækker klart mustang og böckmann, som jeg tidligere har haft.

• #2   6. apr 2012 Jeg har kun en enhestes trailer, den er super god i alt salgs vejr, der bliver man oldenborg blanding kørt i smiley

• #3   6. apr 2012 Jeg har en 1½ hestes, og er ovenud tilfreds med den smiley

• #4   6. apr 2012 jeg har en 1½ hestes uden skillerum... og jeg skal aldrig have andet.....!

Alle de heste jeg har kørt i den har elsket den store plads der er..

og isabella HADER at køre i trailer med skillerum...

Og jeg oplever INGEN problemer i blæst... ikke værre end alle andre trailere...

• #5   6. apr 2012 Jeg er rigtig glad for min Humbaur single smiley

Kører med min store knapstrupper på 700 kg i den. Og med min pony på 300kg. no problemos i vind og vejr. Tager dog selvfølgelig hensyn til at den er smallere når det blæser osv. Men har ikke haft nogen problemer med den i det ½ års tid jeg har haft den. Har kørt en del med den smiley

• #6   6. apr 2012 Vi har en 1½ hestes trailer og vi er tilfredse med den.
    Cheval liberty 1001XL.
    Super fin trailer, og vi mærker heller intet i blæst, tilgengæld har vi oplevet at hesten hellere vil stå i denne end en 2 hestes, simpelthen fordi der er for meget plads i en 2 hestes smiley
    Håber du kan bruge mit svar.

• #7   6. apr 2012 Jeg har haft en, var ikke super tilfreds med den, bestemt ikke meget vejgreb i den, meget følsom ved blæst og ikke meget plads i traileren.
    Skal ikk have sådan en igen.
    Køre med BÖckmann 2 hestes nu - lækker trailer smiley

Kan slet ikke se fordelen i en 1½ hestes...

• #8   6. apr 2012 vil ikke forsøge at lyde hellig eller noget i det jeg har skriver her, eller starte en større disktution hvor vi alle ender pisset fuldstændig af, respekterer venligst....

en eller 1 ½ hestes trailer kan godt køre fint for nogle, og det gjorde det også for mig i 2 år. Og bum den ene dag fra den anden så lå hesten ned, og hun gjorde det squ hver gang vi kørte. indtil der var en der sagde det var fordi vores trailer ikke var stabil nok, og det passede squ. kom hun op i en humbaur rapid eller noget lignende, 2 hestes var der ingenting. hun gav sig til at sove, og vi kunne køre lige så langt vi ville.

så det jeg prøver at sige er at du skal tænke over er hvad din hest er for en hest, for jeg har altså en rimlig stabil Fjordhest. der den dag i dag skal logges op i trailer, selvom det er 2 år siden hun har stået i en ustabil trailer for.

og ja så handler det jo om at passe godt på sin trailer. vil helt klart anbefale Bøckmann, Humbauer, Williams og chavel liberte trailer og at man skal holde sig fra brendrup, variant og div. andre "billig" trailer. de bliver "slasket" hurtigt. og at man altid skal kigge efter en ordenlig undervogn:-)

om noget at det jeg har skrevet kan bruges det ved jeg ikke rigtig, men det er i hvert fald det jeg kigger efter i en trailer. Og jeg går meget op i hvad min hest skal stå i, for jeg glemmer aldrig panikken i min stakkels ponys øjne!

• #9   7. apr 2012 Hej alle,

Tak for jeres mange input. Det lyder som om der er temmelig delte meninger om emnet, så jeg må overveje videre smiley

Mne tak - og god påske til alle!

Kommentér på:
1½ hestes trailer - erfaringer

Annonce