{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af føl/plag
  • #1   18. mar 2014 Nej. Du kan alligevel ikke lave en rigtig handels undersøgelse på så ung en hest.

• #2   18. mar 2014 er det for risikabelt og købe sådan en?

• #3   18. mar 2014 Nej, var for billig til at det kunne betale sig . Men skulle jeg købe en dyrere så kom den med garanti møllen igennem .

• #4   18. mar 2014 Jeg købte en islænderblandingsplag på lidt over 2.
    Valgte ikke at få handelsundersøgt hende, fordi sælger var så oprigtig og sød, så jeg var helt sikker på, at hun ikke skjulte noget! Og så ville jeg ikke have hende i røntgen, for hun var ikke så dyr.. smiley

• #5   18. mar 2014 Hmm man kan vel ikke lave en dissideret handelsundersøgelse på sådan en størrelse.... Ja man kan vel smide dem i røntgen, men ellers?

Jeg ved det faktisk ikke, jeg snakkede med et forsikringsselskab sidste år, da jeg havde fået et føl jeg gerne ville have forsikret, men manden jeg snakkede med anede faktisk ikke hvordan man gjorde når det var et føl det drejede sig om, hmm smiley

• #6   18. mar 2014 formanden: fik du den så forsikret.
    hvad er det når i siger billige føl?

• #7   18. mar 2014 Heste skal være tæt på udvokset før du kan gå ind og finde ud af noget omkring deres knogler osv. nogle ting kan man jo se tidligt, hvis den er ind fodet, har hane trit eller andet.

Den bedste forsikring jeg synes man kan lave, det er at man hver månede tager de penge man ville have indbetalt til en evt. forsikring. og sætter dem på en konto.

På den måde har du også pengene den dag hesten er 30 år og dør af alderdom og du har aldrig skulle bruge forsikringen smiley Synes tit folk over forsikre. (:

• #8   18. mar 2014 Nej det gjorde jeg ikke, for de forlangte at vi flyttede øvrige forsikringer med, og det ville vi ikke.

• #9   18. mar 2014 Det er en god ide at få dyrlægen ud til at lytte hjerte, se tænder, benstilling og i trav... Gjorde jeg med et føl der skulle forsikres...

• #10   19. mar 2014 Jeg vil altid anbefale handelsundersøgelse og røntgen...

De få penge en røntgen koster, ku ha sparet mig for mange 1000 kr i dyrlægeregninger og en død hest, for år tilbage.

Siden har jeg haft mine heste igennem begge, og de har været liv-, syge- og uanvendelighedsforsikret.

• #11   19. mar 2014 da jeg købte min hingst hjem blev jeg tilrådet ikke at smide ham i røntgen og BP var ikke muligt.

- men istedet fik jeg ham tjekket igennem på anden vis. altså den kliniske undersøgelse. hjerte, lunger, tænder osv. samt der blev tjekket op på benstillingen.

det syntes jeg er en god ide, heldigvis var min ok.
    min plan er så nu her når han bliver 3 at sende ham i røntgen.

• #12   19. mar 2014 Hvis du HAR købt hesten, og den ikke fejler noget, så er det da spild af penge at smide den i røntgen.

Vent med det til den (forhåbentlig aldrig) er halt eller andet.

• #13   19. mar 2014 Jeg købte min som 1 år og 9 måneder smiley Hun var ikke forsikret, så hun kom bare igennem en klinisk undersøgelse for at kunne forsikres .. Sidste sommer er hun så kommet igennem endnu en undersøgelse for at blive uanvendelighedsforsikret.

Når det er så ung en hest, så er det rimelig begrænset hvilke "skjulte skader", den kan have. Så jeg synes at en alm. undersøgelse er "fin nok" smiley

• #14   19. mar 2014 Min fik også en "handelsundersøgelse" men uden bøjeprøve og røgten, da man ikke kan bruge det til noget på et føl...det var også for at få hende sygeforsikret.

Kommentér på:
køb af føl/plag

Annonce