{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Lære at drikke af vandkop {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg har en hoppe på 10 mdr, som endnu ikke har lært at drikke af sin vandkop. Jeg fylder den op hver dag + hun får en balje ind med ca. 10 L, da jeg er bange for hun ikke får væske nok. Hun tørlægger næsten begge dele hver dag. (De har også baljer på folden, som hun benytter hyppigt)

Er der nogen, som har nogle gode tricks/erfaringer, til at lære hyppen af drikke af sin kop?
Hun skal på sommergræs om en måned til halvanden, hvis vejret ellers tillader det, og derefter skal hun forhåbentlig i løsdrift, hvor de har flyder i koppene. Så det ville være meget ideelt at lære hende det nu!

Hun er vandt til lyden og få vand sprøjtet på mulen (somme tider trykker jeg, mens hun drikker og det siger hun intet til), men det er som om hun bare ikke helt "fatter" at hun skal trykke på den sorte dims bagest i vandkoppen. Hendes mule er selvfølgelig også ret lille i forhold til koppen, så måske derfor..

Hendes vandkop ligner denne: http://www.safety-system.dk/js/tiny_mce/plugins/imagemanager/files/Vandkop_gron.jpg

Håber der er nogen, som har nogle erfaringer!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lære at drikke af vandkop
Kommentér på:
Lære at drikke af vandkop

Annonce