{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
803 visninger | Oprettet:

Hest i ridning {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Det er sådan at jeg rigtig gerne ville sende min hest i ridning, da jeg skal på ferie en måned til sommer. Men jeg er i tvivl om hvad og hvem jeg skal vælge?
Muligheder:

1)Det er en springhest og jeg ville rigtig gerne have hende op i højden igen og finde ud af hvor meget hun kan/har kapacitet til, men det er bare svært at finde en på Sjælland hvor det ikke koster mere end 5000kr. For en måned.
2) jeg syntes også at det ville være så skønt at få hende uddannet mere i dressuren, hun kan rigtig mange ting men skal ligesom have genopfrisket tingene også ville det også bare være lækkert at komme hjem til en bedre hest og hun måske også kunne blive lidt nemmere at styre til spring.
3) hun kan være en ko fra jorden af specielt til stævner og hvis hun bliver nervøs. Hun kan godt blive meget hoppet nogle gange:( hvilket er rigtig træls, så jeg kunne jo også sende hende på et slags træningsophold med trailer og miljø træning/HMS.


Jeg ville helst have hende i sprintræning, men det er svært at finde en som ikke bare har redet lidt stævner også tager heste i ridning. Men en som har erfaring og som ikke koster det hvide ud af øjnene.
Så hvis i kender nogle og måske kan sige hvad i ville vælge?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hest i ridning
  • #1   30. mar 2014 Altså jeg har redet ved Tina Lund i halvandet år og startet stævner på hendes heste, jeg ride la på min egen på distrekt plan, er ikke højere oppe da det er ung heste jeg har, jeg bor i skælskør på Sjælland og det koster 4000 og ha den i ridning hos mig, jeg vil starte stævner og alt hvad ejer ønsker??

  • #2   30. mar 2014 Stald Jørgensen. Ved ikke hvad de koster (nok en del kunne jeg forestille mig) men jeg har hørt virkelig meget godt om dem.

Kommentér på:
Hest i ridning

Annonce