{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.652 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Kalundborg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Jeg er ved at finde praktikplads med kvæg i Kalundborg og derfor ville jeg lige i god tid prøve at se om der også er et sted i nærheden jeg kan sætte min hest, så tænkte på, om der er nogen af jer der kender et godt sted i Kalundborg?

Krav:
Absolut max pris 2000 kr/mdr
Der skal være ridebane og MEGET gerne ridehus
Det gør ikke noget med lidt staldvagter, men jeg har ikke mulighed for meget, så helst et sted helt uden staldvagter.

Min hest er vallak, Dansk Varmblod, 7 år og 174 cm.
Ekstremt nem med andre heste og kan håndteres af alle.

Mange tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Kalundborg?
  • #1   6. apr 2014 Kan klart anbefale Istebjerg Ridecenter!
    Der er 2 ude baner, dressur og spring bane, og så er der et 20x40 ridehus.
    Det passer til alle kravene, der er KUN staldvagter i weekenden, og lige nu er der 4 heste man skal tage ind, og give vand.
    Men skal hverken fodre eller noget, kun feje, vande og tage hestene ind.
    Der er helt styr på det, står der selv.. (-:
    Ellers er de meget rare, og der er 2 heste og 2 ponyer opstaldet lige nu.
    Kan KLART anbefale Istebjerg Ridecenter.

    Maden til hestene er der ALTID styr på, de kommer ud kl. 07:00, og ind 15:00-17:00, meget afhængigt af vejret.

    Ellers så aftal med dem derude, at du lige kan komme og se det, det er jeg helt sikker på at du må! (-:

    LINK: http://www.kalundborgsportsrideklub.dk/31912714


  • #2   6. apr 2014 Kig på stald jørgensens hjemmeside(søg på staldjørgensen på google) De har de fedeste faciliteter men andet ved jeg heller ikke, de har to dressur baner tror jeg, en springbane og ridehus. pisse lækkert sted! smiley

  • #3   6. apr 2014 Ude på Stald Jørgensen er der tider for hvornår man må være der, om eftermiddagen osv.
    Det er der ikke ude på Istebjeg.
    Og når der skal rides ude ved stald Jørgensen, er ridehhuset helt fyldt, 3 af mine veninder står der ude.. (-:
    Og de har mest militarry..


  • #4   7. apr 2014 Militarry ville være en drøm der gik i opfyldelse, men jeg har ikke økonomi til hverken Istebjerg eller Stald Jørgensen desværre smiley Det er hhv 2300 og 2600 kr om måneden, det er lige i overkanten desværre.. smiley

    Men tak for jeres svar smiley


  • #5   7. apr 2014 Så er der Kåstrup gården. Men de har vagter hele ugen, da det er selvpasser stald...
    Ellers er der også Pilegården mellem Kalundborg og svebølle.
    Der har jeg stået, men det er ikke så godt for nogle under 15, da der er så mange regler! Der er til gengæld slet ikke staldvagter.

    Der er også Stald Neergård i Årby (Kalundborg)
    De skulle være gode. (-:


  • #6   8. apr 2014 Mange tak, dem vil jeg lige kigge på! smiley

  • #7   13. apr 2014 Cecilie: Har du en hjemmeside eller et nummer til Kåstrup gården? Og en adresse smiley

  • #8   13. apr 2014 Altså, der bor ingen på gården. Det er helt selvpasser stald.
    Den hedder rigtigt Novo gården.


Kommentér på:
Opstaldning i Kalundborg?

Annonce