{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.437 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Kalundborg {{forumTopicSubject}}

Hej GH

Jeg er løbet ind i en fortvivlende til gode og den går ud på at jeg vil forhøre mig hvor gode muligheder af opstaldning der er i omegnen af opstaldning i Kalundborg, jeg har gået med tanken om stald Jørgensen og Pilegaarden de 2 stede lyder ok for mig jeg ved godt prisen og betingelsen for de to steder, plus jeg vil virkelig gerne have et ridehus i nærheden, så her er mine spørgsmåle så

er der plads til en dressur rytter på stald Jørgensen plus kan man sige er de ok være i blandt med uden at være snobbet, plus det sammen fortvivlsomhed har jeg også til Pilegaarden så her er min råb om hjælp er der nogen der ved om disse to steder plus måske andre steder i Kalundborg man kan opstalde sin hest med ridehus, jeg sådan lidt lideglad med prisen, jeg har bare brug for noget info om nogle steder i Kalundborg, tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Kalundborg
  • MN Horses
    MN Horses Tilmeldt:
    jan 2015

    Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 75
    #1   3. feb 2019 Så vidt jeg ved er Pilegården et dressursted, og faciliteterne ser også gode ud. Så det burde nok ikke være et problem. Hvordan der ellers er derude ved jeg så ikke.

  • #2   3. feb 2019 Vi har et privat sted ved årby. Flest dressur ryttere, men også lidt tur/meget lidt spring.
    Ridehus 20*40 og ridebane 20*,60.
    3 pakker spåner, halm og 10 kg wrap. Ud/ind luk undtagen i forbindelse med ferie til udlandet. Store folde. 1,5 km til strand. Egen ridesti.
    1400 kr om måneden
    Skriv evt pb hvis du har lyst til at komme og se stedet smiley


  • #3   3. feb 2019 TeamNordhuset er det muligt du kunne skrive en privat bedske om jeres sted og pris og sådan??

Kommentér på:
Opstaldning i Kalundborg

Annonce