{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Så skal vi til det igen .. Insekter. {{forumTopicSubject}}

Jeg har tidligere kunne få de værste insekter væk med en bestemt insektspray, men efter at have flyttet min hest, opdagede jeg sidste år det rene helvede med insekter. Vi har så helt ekstremt mange insekter ved vores sommerfolde, at ikke mindst hestene, men også jeg bliver helt hysterisk.
Jeg er fuldstændig hysterisk angst for insekter, og derfor er det lidt et problem.

Den insektspray jeg tidligere brugte hed noget allá ''ekstra stærk insektspray''. Det er det bedste jeg har haft, men det virker som sagt ikke her. De andre ''standard'' insektspray man kan få i f.eks. horze, virker heller ikke.

Jeg har tænkt mig at anskaffe en fluemaske til hesten. Men hendes krop skal stadig sprøjtes i et eller andet.
Jeg er ikke særlig vild med hjortetaksolie, og det må IKKE være eddike, da jeg selv bliver dårlig af den lugt.
Det er ikke en mulighed at give hesten hvidløg i foderet, for hun lever kun på græs og vitamin''piller'' hen over sommeren.

Sidste år var der en del omkring det med at lave striber på hesten, og den mulighed er jeg helt klar åben for! Er der nogen der kan anbefale et bestemt sted at købe det? Enten over nettet eller i nærheden af Aalborg. Jeg skal nok bruge en gul farve, til min brune hest.

Sidst, men absolut ikke mindst. Kender i en god insektspray til mennesker? Jeg bevæger mig nærmest kun ud i nødstilfælde hele sommeren, fordi jeg er så bange for insekter, og det er jeg jo lidt træt af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så skal vi til det igen .. Insekter.
Kommentér på:
Så skal vi til det igen .. Insekter.

Annonce