{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Hvilke ridestøvler {{forumTopicSubject}}

Jeg trænger forfætrelig meget til et par nye ridestøvler specielt efter de er gået så meget i stykker at der kommer sand og små sten ind fortil og jeg valgte at smadre greven ned i min støvle (den var blød så den gik lige igennem)

Så nu vil jeg til at kigge efter en anden støvle. Jeg har overvejet at købe et par korte og så købe leggings til da jeg gerne vil jordtræne en del mere og så bare skal have en kort støvle til dette (gider ikke rende rundt i lang støvle i sommervarmen) men samtidig har jeg overvejet om jeg efterhånden bare bør invastere i et par læder støvler

Pengene er der ikke vildt mange af og jeg ved ikke om det kan "betale sig" for mig som hyggerytter at købe et par dyre læderstøvler når jeg bruger den til alt og er en skovl til at hoppe i mine gummiestøvler når ridestøvlerne ikke er nødvendige. Jeg slider dem hurtigt så et par støvler til et par tusind vil betyde at jeg skal til at ligge min omgang med hesten om da jeg så skal til at rende og skifte sko i tide og utide. Når jeg som hyggerytter gerne hopper op i klipklapper uden sadel (bare for at skridte af for en anden er ellers aldrig i nærheden af hesten kun i klipklapper) og bare skridter lidt rundt på banen men stadig gerne vil kunne træne med tilpas meget frihed for ankler og ben når jeg så vil træne mere seriøst dressur

Mine nuværende støvler er købt i sommers og af mærket HMK (eller noget i den dur) sådan et par ønsker jeg ikke igen da det ikke rigtigt holder til mit lidt hårde brug af dem

Det skal være dressur støvler, springer måske et lille spring en gang imellem for ejer men ikke mere end det.

Hvad kan i anbefale, er idéen med et par korte med leggings til fornuftig til mit brug (et par gange om ugen i alt slagsvejr) eller kan det virkelig betale sig at ligge de ekstra penge og købe et par dyre læderstøvler?

I må meget gerne linke til det i nævner.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke ridestøvler
Kommentér på:
Hvilke ridestøvler

Annonce