{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan viser man kærlighed til sin hest
  • #1   11. maj 2014 Det kommer vel an på din hest... de er ikke alle ens. Min gamle dv hoppe nød at stå pande mod pande og bare stå. Min ismule er mere til at blive aet på panden og øverst på halsen... Du er nødt til at prøve dig frem smiley

• #2   11. maj 2014 Vejen til hestens hjerte er i gennem dens mave.

hahahahah

• Søstjernen
    Søstjernen Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 43
    #3   11. maj 2014 opmærksomhed, kærlighed og så kommer det vel an på hesten

• #5   11. maj 2014 MAD! smiley

Haha...
    Ej, prøv dig frem. Det er meget forskelligt! smiley

• #7   11. maj 2014 Tid smiley .... Det kommer med tiden, hvis du bare bliver ved at vise den, at du vil den det bedste smiley

• #8   11. maj 2014 tror bare jeg er lidt frusteret over det.. men prøver mit bedste.. men engang imellem føles det som om den ikke vil give mig en chance for at forsøge.. hvis man kan kalde det det smiley

• #9   11. maj 2014 Jeg har en MØG sur hoppe, som jeg har haft i 10 måneder. Hun er ikke den 'kærlige nusse hest', som min lånehest er. Men jeg har jo haft min daglige gang med hende nærmest hver dag. Jeg giver hende mad, nusser med hende til hun siger fra (som ofte sker hurtigt) men gør det på hendes premisser, og idag kan hun faktisk godt komme hen til mig på folden og vil nusse eller se om jeg har noget at spise. Hun vil ofte gerne snakke med mig længere, og når vi sadler op, kan hun finde på at kigge om til mig, og be' mig klø den lidt. XD

Så mad, nusse efter hestens behov og bare sammenvær generelt er rigtig godt for jeres forhold. smiley

• #10   11. maj 2014 Jeg går altid ture. De fleste heste elsker det. Find trensen og longe/træktov (smags sag) frem, og gå en tur. Og selvfølgelig en nussetur smiley

• #11   12. maj 2014 Mini: hvorfor ikke bare en grine? ^^

• #12   12. maj 2014 Fordi at hvis det er en ny hest, som du ikke ved hvordan reagere på ting, vil jeg hellere give den en trense på og longe (så måske uden næsebånd). Jeg gør det pga sikkerhed. Du ved ikke hvad den er bange for endnu, eller hvordan den vil reagere. I det hele taget vil jeg kun gøre det i trense, hvis det er en længere tur. Hvis jeg bare skal gå med den ude på marken gør jeg det i grime, men langs vejen eller inde midt i skoven, hvor andre mennesker måske går, vil jeg aldrig gå med den kun i grime. Det er for farligt. smiley

• #13   12. maj 2014 Min har aaaaalt for meget krudt i r**** til at stå stille og nusse.. Hun gider dog godt at jeg hiver pels ud af hendes ører, øhh ja..
    Men hendes absolut ynglingsbeskæftigelse er at lege fangeleg på folden.. Dvs. jeg løber væk, hun løber efter indtil hun er foran mig og så fanger jeg hende.. Hvis jeg gider lege med hende så er hun lykkelig..

• #14   12. maj 2014 Min bølle af en hest, elsker at blive nusset. Ligemeget hvor man klør ham, er han vild med det. Hans favoritsted er på højre bagben og lige på lansemærket! Han nyder alt hvad man gør ved ham. Om det så er at strigle ham under kæben - skøre krikke! smiley

• #15   12. maj 2014 nåh okay, går bare tit uden ustyr med mig så tænkte bare, har aldrig brugt hoved tøj på ham dengang jeg begyndte med ham? smiley

• #16   13. maj 2014 Det kunne jeg ikke finde på, men det må du selv om smiley

• #17   13. maj 2014 Horsemanship er al omgang med hesten, og der er både god horsemanship og dårlig horsemanship :).

Skal jeg vise min pony kærlighed giver jeg hende noget lækkert, klør og nusser hende samt snakker glad til hende. En lang afslappende gåtur hvor hun kan få lov til at nippe lidt græs en gang i mellem nyder hun også :).

• #18   27. maj 2014 Min hoppe er nu heller ikke den store nusse-trold, i starten havde hun slet ikke tid til det, indtil jeg fandt ud af at hun elsker at blive kløet under maven og når jeg kører min hånd rundt og om hendes ører og ned over øjnene, men IKKE ned over hendes mule! så jeg nusser hende kun der hvor hun kan lide det, og det har så medført at hun er begyndt at ville nusse mere og mere smiley

Kommentér på:
hvordan viser man kærlighed til sin hest

Annonce