{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Ridelejr - hvad søger du? {{forumTopicSubject}}

Helt generel diskussion - hvad leder du efter ved en ridelejr? Gode undervisere, skovture, HSM eller hvad søger du? smiley
Er det en træningslejr eller en hyggelig uge med din hest?
Hvis du har en yndlingslejr, hvor er det så? smiley


Personligt er jeg til en hyggelig uge, hvor man møder en masse nye søde mennesker, heste der er gode i hovedet, og en masse skovture! smiley
Eller det gjorde jeg, da jeg var yngre, og ikke for gammel til de fleste..
Jeg valgte Østerlund, og er stadig afsindig glad for at jeg ikke brugte ugerne et andet sted.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridelejr - hvad søger du?
  • #1   5. jun 2014 jeg kan godt lide en uge blandet med både lidt seriøs dressur/spring, nogen HMS, Pony games, ture til stranden, skovture, små konkurrencer, og en masse andre hyggelige ting! smiley

  • #2   5. jun 2014 Sindbjerg ridelejr har alt hvad jeg kunne ønske mig smiley

    Søde mennesker der har ridelejren, søde hjælpere, søde heste (da man kunne låne, de har ikke heste man kan låne mere, så man skal selv have hest/pony med), god undervisning i spring og dressur, fine faciliteter, gode aktiviteter og ja, rigtig fede ture smiley

    Der er simpelthen alt jeg kunne ønske mig, jeg GLÆDER mig så meget til d. 6. juli, da jeg så er på Sindbjerg smiley Også selvom jeg helt sikkert nok er den ældste deltager, og de andre er nok 3+ år yngre end mig, men ja, jeg GLÆDER mig bare så meget, jeg lærer så meget i løbet af ugen og ja, hygger mig helt vildt smiley


  • #3   5. jun 2014 Kender godt sindbjergs, en veninde er hjælper og flere har været der smiley har heller aldrig hørt ondt om den! smiley


    Forresten er det mig der er trådstarter... Ved ikke hvorfor den hopper rundt på mine profiler, eller hvorfor jeg overhovedet har to...


  • #4   5. jun 2014 Prisen afspejler nok mine forventninger :o)

    Jeg kunne da godt tænke mig at komme på en voksenridelejr, men jeg vil altså ikke betale 2000 kr for en weekend og så "bare" ride skovtur og få basis undervisning.

    Egentlig er jeg nok til lidt af hvert, bare prisen hænger sammen med tilbudet.


  • #5   5. jun 2014 Nanna: Hvilken en af hjælperne er din veninde :-)?
    Og Sindbjerg er bare skøn, elsker den, og selvom jeg er 17, føler jeg alligevel jeg sagtens kan "høre til" selvom de andre deltagere er noget yngre end mig smiley


  • #6   5. jun 2014 Talle som har Q og Sisse :)) har stået i stald med hende i et års tid smiley

    Man kan altid høre til! Tror Østerlund har en aldergrænse på 15 år, jeg var også med er til jeg var sytten, haha smiley og så blev jeg selv leder.


  • #7   5. jun 2014 Aah Talle, tænkte lidt om det var hende, siden der står du bor i Østjylland smiley

    Sindbjergs er vidst også ved 15, men spurgte Helle og Jan om jeg godt måtte komme igen sidste år, selvom jeg så ville være 16 - selvfølgeligt måtte jeg det, var der endda i to uger, og da jeg spurgte sidste år om jeg måtte komme i år var svaret det samme smiley


  • #8   5. jun 2014 En ridelejr med strandtur, hms og en ordentlig dressur underviser på højt plan er lige hvad jeg kunne bruge en uge på! smiley
    Selvfølgelig søde og rare mennesker og idylliske skov og strandture!
    Jeg har kun været på Øor ridelejr. På den rideskole jeg er medlem af! De ofte ikke ordentlige folk til og komme ud! Men fælleskaber og hestens velfærd er højt på denne lejr og det det der gør at jeg kommer her og faceliteterne er gode glæder mig til næste år så kan jeg komme med! smiley smiley


  • #9   5. jun 2014 Fællesskab og hestevelfærd bør ALTID være i top, om det så er intensiv springtræning, eller hsm, så synes jeg ALTID at det skal være vigtigst.

  • #10   6. jun 2014 Jeg har været på Østerlund 2 år, 1 år på Midtjysk Ridecenter og i år skal jeg til træningsridelejr hos Thomas Sandgaard i 5 dage. smiley
    Østerlund er hyggeligt, men jeg vil også gerne lære noget.. smiley
    Midtjysk er også rigtig hyggeligt, men undervisningen er ikke på så højt et plan..

    - For mig er en ridelejr hvor man har det hyggeligt, og lærer samtidig. smiley


  • #11   7. jun 2014 Jeg skal på østerlund i år, da jeg ikke synes morrina og jeg er nået langt nok i dressuren til at nye mennesker skal se på det hver dag, og jeg er bange for at underviserne synes hun er for voldsom til at jeg kan ride med de andre... Til gengæld er hun super dejlig på tur, derfor har jeg også valgt at tage på østerlund:)

  • #12   10. jun 2014 Emma - i hvor hyggeligt! Glæder mig til at møde dig så smiley
    Hvilken uge kommer du i?


  • #13   10. jun 2014 Uge 29:)


  • #14   6. jul 2014 Jeg kommer også i uge 29 på Østerlund:) Glæder mig til at møde jer! Har i egen hest med?:-)

  • #15   7. jul 2014 Ja smiley jeg har morrina med! Har du egen hest med?

  • #16   7. jul 2014 Nix det har jeg ikke:) var lige ind at kigge på din profil, Morrina er godt nok smuk!

  • #17   10. jul 2014 Årh, tusind tak<3

  • #18   10. jul 2014 Så lidt da! smiley Glæder mig til at se dig og hende på ridelejren!

Kommentér på:
Ridelejr - hvad søger du?

Annonce