{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
541 visninger | Oprettet:

Dejligt når man kan vælge (de nye ejere) {{forumTopicSubject}}

Ja er lidt oppe i skyerne lige nu.

I torsdags var jeg ved at opgive at finde et nyt godt hjem til mine to banditter... En veninde sagde hun godt ville have dem hvis det ikke endte i et salg... Så jeg har haft ro til at fravælge evt købere jeg ikke brød mig om... Altså hvor mavefornemmelsen ikke var rigtig...

Nu har vi så idag fået aftaler med hele tre hold der skal komme at kigge...

Jeg har afvist alle der pruttede om prisen, da det jo kun er totusind for begge ponyer, ved samlet køb...

Nu er en fjerde mulig køber nu meldt ind i kampen, og hun er altså kommet i førerfeltet udelukkende ved at vi har skrevet sammen og jeg har set billeder fra stedet... smiley

Mit indlæg er egentligt om det at få muligheden for selv at vælge.... Det er så rart at jeg ikke er nødt til at sælge efter først til mølle, netop fordi jeg var sikret i form af min venindes tilbud... Og fordi de er blevet så eftertragtede...

Så der er lagt op til en rigtig god weekend... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejligt når man kan vælge (de nye ejere)
  • #1   20. jun 2014 Hvor er det dejligt, at du ikke bare sælger til den første der kommer. Jeg har sagt nej til en del køber til vores plag....et par stykker er blevet lidt sure. Har det på samme måde som dig, folk der begynder at prutte om hesten før de har set den..behøver slet ikke komme her. og folk der står og siger hvor dårlig den er og de vil ikke give så meget for ham..o. s.v..dem siger jeg også farvel til..selv om de lige med et mener det er en kanon hest men har.. så håber du finder det rette hjem til dine små.

• #2   20. jun 2014 Det er bare en super fornemmelse. Vi har lige oplevet det samme med vores lækre tinkerbasse, og jeg tror også at vi har valgt den rigtige familie. Så har man ikke SÅ dårlig samvittighed over at sende dem hen til et nyt sted. smiley smiley

Kommentér på:
Dejligt når man kan vælge (de nye ejere)

Annonce