{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

kan det tyde på mishandling(staves??) {{forumTopicSubject}}

ja min pony (bounty) er lidt underlig i boksen meget rolig det er slet ikke det, men når man stikker hålen ligeså stille ind til ham eller opner lågen og går lige så stille ind til ham, så løber han hen i det ene hjørne, det er pisse uhyggelg at tinke på at ens søde næsten nye pony måske har vært mishandlet(stave???)

har i prøvet det?? hvad kan jeg gøre for at han holder op med at være bange???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan det tyde på mishandling(staves??)
  • #1   22. jan 2007 efter jeg havde ejet Kaido (solgt nu) i knap 2 år, og kendt ham i 3-4 år (mener jeg) fandt jeg ud af at han har været mishandlet som unghest...

• #2   22. jan 2007 okay det er bare -så skræmmende at tinke på

• #3   22. jan 2007 Birgitte_me .
    tak han vil heller ikke gøre mig noget jeg plejer altid at have en godbid med når jeg kår ind til ham men det er værst når der er mænd der går ind til ham,, men jeg er ved at finde ud af hvem der har haft ham før mig og så vil jeg lige snakke med dem=)

• #4   22. jan 2007 ??

har den været rideskole hets

fordi bandit var også sådan da vi købte ham

fordi han var træt af at værer rideskole pony og fordi han vil jage os ud at hans boks

• #5   22. jan 2007 Betina K
    han har kun vært privat pony

• #6   22. jan 2007 har faktisk selv haft to heste som var bange, men prøv som birgitte siger...

og har hørt fra dixies gamle ejer at hun er blivet mishandlet som ung, for hun brugte de år hun havde hende til at vænne hende til mennesker, og hun har stadig lidt af det, men det mærkes ikke så meget mere... men selvom hun har været igennem det er hun kommet langt efter, så tag den tid det skal tage...

• #7   22. jan 2007 Charlie er bange for mænd... Han kan ikke lide min morbror men han er blevet gode venner med min far, men det er jo også ham der lukker ham ud...

Omira har været meget hovedsky og hun har været mishandlet(går ikke i detaljer, hun er ikke blevet slået) Men hun har vænnet sig til os og vi er gode venner...

• #8   22. jan 2007 hm altså det kan jo være så meget..
    Min gamle pony mille var mishandlet da jeg fik hende, fysisk og psygisk..
    Men altså det kan jo også blot være nu når den er ny at den er lidt skeptisk.
    Aprilla, min den røde, er fx meget skeptisk overfor "fremmede", selv min far som ofte er ude ved dem. det er kun mig der kan tage hende ud af boksen.. :S

• #9   22. jan 2007 <i>Heej xD
    har selv haft med mishandlet heste og gøre og om 2 måndre skal jeg have en nu en hest som har været mishandlet .
    jeg elsker og få livet tilbage på sådan nogle heste :)<i/>

• #10   22. jan 2007 Heej xD
    har selv haft med mishandlet heste og gøre og om 2 måndre skal jeg have en nu en hest som har været mishandlet .
    jeg elsker og få livet tilbage på sådan nogle heste:)<i/>

Kommentér på:
kan det tyde på mishandling(staves??)

Annonce