{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Heste shampoo. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne høre andre hestefolk, hvilken i synes er den absolut bedste shampoo og hvorfor smiley ??

Jeg står med min plag på 2 år der kun har været vasket 1 gang siden hun var lille da hun var til følskue. Hun bliver skyllet i ny og næ. Men kan se hendes pels sagtens kunne bruge en enkel vask. Jeg går dog ikke på kompromis når det gælder hende. Vil gerne have vasket hende i en skånsom shampoo men som også plejer hud og pels.
Vil nødig 'ødelægge' pelsen på så ung en dame. smiley

Og kan man få noget specielt til meget mærke heste? Har lagt et billede op af hende. Læste engang noget med noget shampoo med noget valnødde i eller sådan noget.:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste shampoo.
  • #1   4. jul 2014 Jeg bruger alm. pleje shampoo fra Blue Hors. Har også After-work shampoo som jeg bruger i sadelleje/ryg hvis hesten har svedt meget om sommeren.

    Jeg vasker yderst sjældent, kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har vasket hele hesten. Jeg vasker primært de store, føl har jeg vist aldrig vasket endnu, jeg klipper heller ikke mine føl, jeg tror og håber at dommeren kan se igennem med lidt følpels. Jeg klatvasker hvis føllet har valgt at ligge sig i en prut dagen før et evt. følskue/kåring, men ellers ikke...


  • #2   4. jul 2014 Jeg bruger den aller blideste babyshampoo fra matas. Den fungere super godt! Jeg brugte den til en grå hale i går, og efter vask var halen blevet hvid igen, og så kosten en flaske kun 35 kroner smiley
    Jeg syntes den er god og effektiv, og så indeholder den ikkealt muligt hurlumhej. smiley


  • #3   4. jul 2014 Hold dig fra menneske shampoo og sæbe. Mennesker har en anden PH-værdi end heste og hunde. Jeg bruger en alm. hunde shampoo med balsam i til min da de er billigere end hesteshampooerne men ligeså gode smiley
    Mvh TT


Kommentér på:
Heste shampoo.

Annonce