{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Opstaldning (omkring) København {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen :)) Jeg vil høre, om der er nogen der kender til et billigt sted man kan få hest opstaldet i eller omkring København? Jeg bor selv i Valby, så der skal være gode transportmuligheder - gerne s-tog/bus. Det skal helst være omkring maks 30 minutter +/- transporttid.
Der skal være gode muligheder for fold, og der skal være mulighed for at ride (mark, ridebane, hal e.l.).
Et sted hvor jeg kunne arbejde (udmugning, udlukning, fodring o.l.), for at få nedslag i opstaldningsprisen ville være helt optimalt, da jeg også betaler for lejlighed herinde.

- Håber virkelig der er nogen der kender et billigt sted, da de steder jeg har kigget på, har kostet omkring 5-6000 kr, og med andre udgifter osv. er det desværre for dyrt for mig.... Jeg vil lige sige, jeg har haft hest før, det var dog i Sønderjylland, hvor jeg kom af med gennemsnitligt 5.500 kr i måneden, men det var inkl. smed, forsikring, undervisning osv. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning (omkring) København
  • #1   16. jul 2014 Nok lidt for langt ude, og måske heller ikke det luxsus du vant til smiley men står på ødehastrupvej ved roskilde. Det 5 -10 min fra roskilde station og giver 1750kr om måenden vi ahr ridebane der snart blir ordnet udendørs vi har ældre ridehus vi har marker der løbende kan rides på, når de ikke er plantet til. Vi har ca 25 min til hedeland med ridestier og hyggelige ridemuligheder den anden vej også. Der ikke weekend vagter osv. Man muger selv, men har så været ude i at måtte betale andre for det. smiley kæmpe lækre folde de går ude pt 24/7 vinter ude ca 6-10 timer min hest elsker det. Men skriv privat hvis du har spørgsmål vil høre mere, det er jo nok lige det stykke for langt væk.

  • #3   16. jul 2014 Bor selv i Valby, og kan give dig et godt råd: Hold dig langt væk fra alt i Hvidovre samt Brøndby rideklub. Kig ud mod Ishøj i stedet måske, der kender jeg flere, der står smiley

  • #4   16. jul 2014 Jeg bor på Frederiksberg, og har hest stående på Stutteri Vasehøj i Veksø. Jeg tager toget fra Valby st til Veksø st - det tager 22 min. Vasehøj ligger 700m fra stationen smiley

  • #5   17. jul 2014 Se annonce på HN for Copenhorses post nr 2640 - 10 min fra IKEA Tåstrup

Kommentér på:
Opstaldning (omkring) København

Annonce