{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Spiser næsten ikke noget {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er en pige på 12 et halvt år. For ca to måneder side begyndte mine forældre at gå på slanke kur og det går slvf også lidt ud over mig og min søster.

For ca 1 måned siden gad jeg ikke spise mere jeg spiste lidt og det er stadig sådan. Jeg er næsten sikker på at jeg spiser for lidt men når min mor siger der er mad (aftensmad) så sidder jeg ved bordet og tænker Mmmm det ser lækker ud så tager jeg den 1 bid og så er jeg ikke sulten mere jeg for en følelse af at jeg er mæt og når jeg så kikker på maden for jeg kvalme mine forældre siger at jeg skal spise mere men har ikke lyst.

Det her af hvad jeg sådan ca spiser om dagen

Morgenmad: en halv til en hel bolle med smør og pålægschokolade/nuttela og et glas vand eller mælk

Frokost: enten en banan eller ikke noget

Aften: ca en potion af hvad vi for som er meget lille.
Hvis det nu er bøffer spiser jeg en bøf og to kartofler.

Andet: ikke noget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spiser næsten ikke noget
  • #1   3. aug 2014 Jeg synes bare du skal spise som du umiddelbart har lyst til, og så ellers lade være med at tænke over det smiley

    Hvad laver du i løbet af en normal dag?


  • #2   4. aug 2014 Hmmmm tak for din kom

    Muger ud
    Rider
    Sider på min pc
    Sidder og snakker med mine forældre/ søster på terrassen

    Det er det der umildbart laver


  • #3   4. aug 2014 Det er normalt at man i perioder spiser mindre end andre. Særlig her når der er så varmt smiley Så længe du synes du har det godt synes jeg ikke at der er noget at være bekymret for.

  • #4   4. aug 2014 Jeg tror ikke at du skal være så nervøs. Du laver ikke så meget i løbet af dagen, så din krop har sikkert ikke brug for mere. Pånær din manglende middgasmad ser jeg ikke din kost som langt fra mange andre på din alder, taget dit aktivitetsniveau i betragtning.

  • #6   4. aug 2014 Jeg synes det er FINT at du er opmærksom på at dine spisevaner er blevet ændret!

    Det er ikke "kritisk lidt" du spiser - men du bør se om du kan få lidt i maven til middag - det ville være godt (Y)

    Det er godt at du er opmærksom - det ville være vildt trist hvis du udvikler anoreksi! Så vær endelig opmærksom, og se om du kan finde nogle ting som du har lyst til at spise smiley


  • #7   4. aug 2014 Tsk for hjælpen til jer allesammen:):):)

Kommentér på:
Spiser næsten ikke noget

Annonce