{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.291 visninger | Oprettet:

Neue Schule bid og kandar {{forumTopicSubject}}

Hej hg smiley
Ville lige hører jeres erfaringer med disse bid, har læst en del om dem. Men kan ikke finde dem i 2 delt da det er det min hest går bedst på.

Og samtidig ville jeg hører om nogle har dem til kandar og hvad erfaringerne er der, nogle gode råd (min skal kun skridte og vænne sig stille og roligt til det, på et tids punkt) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Neue Schule bid og kandar
  • #1   11. aug 2014 kig hos fryland, de fungere helt fint med kandar til

• #2   11. aug 2014
    Jeg må indrømme jeg synes det lidt er noget pjat med alle de mærker af bid der koster kassen. Om det så er Sprenger eller Neue Scheule.
    Kig istedet på om hesten trives på to delt, udelt eller tre delt - også kan hesten gå super fint på et bid til 100 kr max - netop fordi der ikke er foreskel på om det har kostet 700 kr og hedder HS eller er et ukendt til 100 kr.

• #4   11. aug 2014 Jeg har kunne mærke en verden til forskel på min gamle meget følsomme hoppe, men det ligesom med sadler, nogen kan gå med alt, andre har det beder med noget helt 3.

• #5   11. aug 2014 Jeg har to NS bid, det ene er et af deres special buet bid (kan ikke huske navnet) og det fungere min den ene rigtigt godt på; det andet er et alm tre-delt full cheek bid som jeg benytter til distance som start-bid.
    Jeg har valg NS fordi de kan fås så tynde som de kan, desværre har de ikke så mange to delte og da min ene fungerer bedst i dressuren på et 2 delt baucher har jeg måtte købe et alm bid. Ville ønske NS lavede et 2 delt baucher, for er helt vild med at deres bid er så tynde! Det er helt kanont når man har arabere med små muler.

• #6   11. aug 2014 Jeg købte i sin tid et Sprenger-bid til 700 ... Jeg fortryder det så meget -.- Det var penge lige ud af vinduet. Det bid fungerer jo i princippet lige så fint som andre.

• #7   11. aug 2014 Tak for svar smiley
    Det bid han går på er også fra royal steel, og min pony skiftede jeg også fra hs til royal steel fordi han skulle have er baucher smiley
    Men ville bare høre, da min hest er rimelig følsom og det er første gang han skal prøve en kandar når tiden kommer smiley

• #8   11. aug 2014 i nogen butikker, kan man låne bidet i en prøve periode, jeg lånte mit 1 uge først, for at mærke hvad jeg syndes smiley

• #9   11. aug 2014 Min hoppe er der meget forskel på om hun går med tredelt normalt billigt bid eller hendes hs aurigan bid, hun ligger sig på bidet og er hård i munden, men med aurigan bidet er hun blød og let. Jeg tror på at det gør en forskel.

Kommentér på:
Neue Schule bid og kandar

Annonce