{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  St. Hippolyt
  • #1   27. aug 2014 Jeg fodre min gamle araber hoppe med deres senior müsli, og mit ridedyr får natur müsli, og så får de nogen gange Irish Mash som lidt ekstra forkælelse ind imellem.

• #3   27. aug 2014 Jeg er også hippolytfan. Min gamle vallak får struktur E og ismulen får hestamix light

• #4   27. aug 2014 Har tre meget forskellige heste, både i brug, race og huld.
    Men de går alle sammen på naturmmyslien med krydderurter. Og det fungerer super og så dufter det bare så godt!

• #5   27. aug 2014 Jeg holder mig også til hippolyt og horslux, også nogen af produkterne fra dangro, de er også begyndt med organiske vitaminer og mineraler i deres foder nemlig, også nogen af deres produkter ligger ok i sukker og stivelse.

min hest kommer til at få naturmusli fra hippolyt, lucerne fra horslux samt fiberpiller.
    Og er det ikke nok får hun lidt risklid fra dangro sammen med.
    Når hun kommer i fuld træning bliver naturmuslien skiftet ud med struktur e fra hippolyt.
    Hendes irish mash er også fra hippolyt.

• #6   27. aug 2014 Natur müsli og lucerne samt himalaya saltsten.. Det fantastisk smiley

• #7   27. aug 2014 Jeg er også skudt i hippolyt. Vi fodrer desværre ikke med det, da vi står opstaldet, og der bruges equsana (også fint, men ikke det samme).

Jeg har før haft brugt Hestamix musli, og giver det fortsat som "efter ridning" hyggemad. Så giver jeg også microvitalkur om foråret.

• #9   27. aug 2014 produkterne fra Agrobs,som forhandles gennem St. Hippolyt.

Fodre med følgende:

AlpenGrün Mash - helt kornfri, fiberbaseret mash
    AlpenGrün Müsli - helt kornfri, fiberbaseret müsli
    Aspero - lavt indhold af stivelse og sukker ( bruges istedet for lucerne)

• #10   27. aug 2014 Til min fjordhest giver jeg Horselux easy smiley
    Hun fik st. hippolyt før, men efter et besøg af smeden som konstaterede at hun havde en slem infektion i strålen, stoppede vi med det. Det var pga alt det sukker og stivelse som er i hippolytten. Og efter foderskift er det kun gået fremad med smiley
    Det er da dejligt at det virker for så mange smiley Og forsæt endelig med det hvis man ikke mærker noget til hesten, men jeg vil aldrig anbefale det som foder til nogen smiley

• #11   27. aug 2014 .

• #12   27. aug 2014 Vi bruger Horslux' produkter, og er meget tilfreds med det. Alle vores heste er rigtig fine i både huld og pels. Vores får henholdsvis: Easy, Plus og Multi Cobs. smiley

Kommentér på:
St. Hippolyt

Annonce