{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  St hippolyt
  • #1   1. apr 2016 Hvis du læser deklarationen, så kan du se at 500 kg hest skal have omkring 1,5 kg for at være dækket med vitamin og mineral - ligesom St. Hippolyt selv anbefaler smiley Det passer til L klasserne. Skal du ride længere øger du op til 2 kg, og energien kan du så skrue på med olie, fiberpiller, Linamix, MaxiRice eller hvad du selv foretrækker smiley
    Jeg fodrer ikke selv med det.


  • #2   3. apr 2016 Hvad fodrer du med? Og hvor langt rider du?

  • #3   4. apr 2016 Jeg skal ride 40 km i år.
    Jeg fodrer med Regulator Complete, masser af hø, lidt lucerne, roepiller og lidt olie.
    Jeg er så heldig at have hesten opstaldet et sted, hvor vi selv sørger for foder, og vi kan frit vælge mellem hø og wrap og bestemmer selv hvor meget smiley


  • #4   4. apr 2016 Jeg fodrer pt også m regulator men nogen gange går de fra det.... Derfor overvejede jeg hippolyt. Er dine heste glade for regulator ? Og hvor lang tid har du fodret m det?

  • #5   4. apr 2016 Jeg har fodret med det i ca. et halvt år, og indtil videre så spiser Racer det med stor fornøjelse. Men jeg er lidt spændt, for sidste forår fodrede jeg med Pavo Care4Life, og det gik hun altså fra i løbet af foråret.
    I efteråret fik hun Hippolyt Equigard (hun er mavesårshest), men det synes jeg er alt for dyrt - og så var det et problem for mig at sænke energiniveauet, da sæsonen var slut, hvis hun stadig skulle være dækket med vitamin og mineraler.
    Så jeg krydser fingre for at hun fortsætter med at kunne lide RC smiley


  • #6   9. aug 2016 Jeg har brugt hippolyt et par mdr. men syndes ikke det er så godt. Der imod brogaard islænder og build op er super lækkert og mine heste går som en drøm på det.

Kommentér på:
St hippolyt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce