{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

Problemer med at leje bokse ud? {{forumTopicSubject}}

Kære Alle

Vi ser på hesteejendom og glæder os til at drømmen bliver til virkelighed. Inden da vil vi gerne forberede os så godt som muligt.

Jeg vil gerne høre fra jer, der allerede har hestepension.

Har I perioder, hvor det er svært for jer at få lejet jeres bokse ud?

Hvad er vigtigt for at have fuldt udlejet?

Jeg har selv indtryk af, at man stort set altid kan få lejet sine hestebokse ud, forudsat prisen er rigtig for området selfølgelig.

Men hvad er jeres erfaringer?

Hvis I vil skrive om jeres pris, postnummer og om I tit har tomme bokse, vil jeg være meget glad.

Mange Hilsner Eva


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med at leje bokse ud?
  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 67 Følgere: 66 Svar: 271
    #1   7. sep 2014 Min opfattelse er at det faktisk er ret så svært at leje fuldt ud . Men det kommer jo helt an på ens faciliteter , PRIS for staldlejen og hvordan behovet er for opstaldning i ens område .
    Har man ikke et ordentligt ridehus så er det næsten umuligt at få lejet ud i mit område 8700 .


  • #2   7. sep 2014 Vi oplever jævnligt perioder, hvor interessen for bokse ikke er så stor.
    Et ridehus ville helt klart gøre stedet mere attraktivt, men det er en stor investering, så der skal en del opstaldere til for at det kan betale sig.

    Det afhænger så selvfølgelig også af hvor kræsen man er med opstaldere. Vi afviser jævnligt folk fordi deres holdning til hestehold, ridning etc ikke harmonerer med vores.

    generelt fornemmer jeg, at det er nemmest at udleje hvis der er ridehus og opstalderne skal lave så lidt som muligt.



  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #3   7. sep 2014 Ja du kan sagtens leje ud hvis du vil sætte penge til smiley

    Desværre er sådan at ydelser kontra prisen folk vil betale er helt skæv pt, udgiften er feks for min hest uden at jeg har betalt husleje fordi jeg bor hos en veninde er
    1800 kr om måneden, vi producere selv wrap så der spare vi lidt penge men gratis er så langt fra.

    Vi fodre på en meget billig måde, vitaminer og wrap ad. Lib. Dette alene koster ca. 450 kr Per måned. Står på pillesmuld, billigst efter halm, halm koster så meget mere da det skal bortskaffes 2100 kr. Per tømning på 15 tons.

    Du skal have arbejdet alle dage i året, lægge penge ud for alt inden du får penge ind.

    Hvad vil du arbejde for med alt for hver måned og kan du klare det fysisk det meget hårdt arbejde og tager længere tid du sikkert kan forestille dig smiley

    Så hvis du ikke kan forstille dig andet så pøj pøj med det men sørg for at dit arbejde bliver honoreret smiley


  • karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

    Følger: 67 Følgere: 66 Svar: 271
    #4   8. sep 2014 Hørt hørt JM

  • #5   8. sep 2014 Udover at være helt enig med JM, så lige en ekstra tanke.

    Selv store ridecentre som traditionelt har haft venteliste, reklamerer i øjeblikket med ledige bokse, så markedet er måske ved at være mættet mange steder.




Kommentér på:
Problemer med at leje bokse ud?

Annonce