{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår må en plag springe?
  • #1   29. jan 2007 jeg mener det er når de er 3½eller 4 år.. man skal vare starte fra kryds og så lidt op men jeg syntes at man skal vente ed det høje til de bliver 5 så jeg vil sige højst 70-80

  • #2   29. jan 2007 de må godt løsspringes når de er omkring 2år.. men hvor højt tør jeg ikke sige..

  • #3   29. jan 2007 Du kan ØDELÆGGE din hest ved at løstspringe FOR tidligt med varigt men (skade),min pinto er 3, år og har IK løst spruget endnu,da jeg passer på min hest..

    Hvad får du ud af at løsspribge din plag nu..???Du kan ødelægge din hest fuldstændig..


  • #4   30. jan 2007 Det er altså noget pjat...

    Undersøgelser viser at hvis man gør det ordentligt sker der ingen skade ved at løsspringe hesten fra en tidlig alder.

    Dog vil en hest der er løssprunget tidligt og en hest der ikke er det, være lige gode ved 5-års alderen.

    Men det er naturligt for heste at springe. Bl.a. ved jeg at et større stutteri i Sverige har indlagt forhindringer som skal springes hvis hestene vil hen til vandtruget. Det gælder for både føl og ældre heste. Og her er der ingen heste der har taget skade.

    Og tænk lige på alle de DV-hingste der bliver stillet til kåring og skal løsspringes. Ikke bare over et enkelte spring men igennem en kombination.


  • #5   30. jan 2007 har ikke sprunget med baby endnu , vil bare lige vide det.

    Christna l
    slap lige lidt af.
    hun er overhovedet ikke løssprunget endnu , har KUN prøvet at snuse til en bom og gået over bommen efter sandra havde væltet springet på jorden.


Kommentér på:
hvornår må en plag springe?

Annonce