{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Slowfeeder {{forumTopicSubject}}

En mere af slagsen......
Mit dyr har ingen stopklods mere. Ala plæneklipper.... Hun æder alt og bryder ud af indhegning uden skader på sig selv eller hegn. Har mærket efter der er rap nok på smiley avs.
Så pt står hun på minifold med græs og mundkurv. Jeg rykker selv hegnet så hun får lidt nyt hver dag. Hun får det hø hun skal have i småhullet hønet i stalden. Men skal igang med dankortet eller hammer og søm. Hvad har i af Slowfeedere til både stald og mark..
Måske endda et man kan bruge med mundkurv. Dyret har fundet teknikken. Og får mere en 80 % græs indenbords. Og med tanken om udbrydergenet. Og det er mit sikkerhedsnet så den forbliver på. Som opstaldningsmuligheden er nu. Peger jeg og får jeg. Inden for rimelighedens grænser...... Hun er potentiel til forfangenhed cushings ems og alt muligt andet madrelateret. Hun har forøvrigt lige haft stortarmsforstoppelse, da hun heller ikke der kunne finde ud af at stoppe selv.

Så nogen ideer til langsom grovfoderspiseri. Både fold og stald..
Billeder og opskrifter links er hjertelig velkommen
Har dog hønet med små huller men ikke små nok. Horze slowfeeder skulle gerne komme en af dagene. Men vil se hvad i andre har til jeres grovædere.
Mvh den snart opgivende og frustrerede smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slowfeeder
Kommentér på:
Slowfeeder

Annonce