Ramt af uheld.. Snottet hest.. {{forumTopicSubject}}
Halløj kloge hoveder!
Jeg er for en tre mdrs tiden siden flyttet med min hest, Jolly
Vi skulle så have smed ud, og smeden kom til, ved et uheld, at putte forsko på.. Han tog så fejlen på sig og undskyldte mange gange. Dagen efter stod jeg så med en halt hest med hævelse.. Vi fik dyrlæge ud, og hun kom på smertestillende og penicilin.. Så vores træning, som vi ellers lige var kommet igang med igen, kom på pause..
Da hun så var klar igen, startede vi op med genoptræning. Vi fik fundet en underviser og det hele gik super!
Indtil det så var tid til smeden skulle komme igen.. Dagen inden stod jeg med en meget snottet hest med feber, så det var dyrlæge ud igen.. Så nu hedder det penicilin igen.. Og træningen bliver sat på pause igen igen..
Oven i det har jeg en bil der er i stykker også, og tingene går generelt ikke heeelt som de skal
Men nu til et spørgsmål omkring min snottede hest
Hun er kommet til at stå i en åben boks, så det kan blæse lidt ind, og det er hun ikke vant til - mit bud er at snottet er kommet deraf
Men hvad ville i gøre? Smide et dækken på? Nå ja, må hellere lige informere om, at hun ikke går med dækken, og ikke har gjort det i de fem år jeg har haft hende
men noget må jeg jo gøre.. Må indrømme, at selvom jeg normalt ikke er sippet, synes jeg altså at hestesnot er noget af det klammeste :3
Men hvis i ville smide dækken på, er det så dumt at klippe hende samtidig? Hvis jeg nu smider et vinterdækken på hende? Min plan var nemlig lidt at jeg ville det..
jeg er lidt på bar bund her.. Så.. Ville være lykkelig for lidt hjælp
jul 2014
Følger: 60 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 95 Svar: 214
Ramt af uheld.. Snottet hest..