Øv uheld på uheld :( {{forumTopicSubject}}
Nu siger man en ulykke kommer sjældent alene, og 3 i streg. Hmm Hesten blev erklæret færdig som ridehest i tirsdags, i går vælger jeg så at tage en tur på den hest, det var planen jeg så skulle låne indtil min egen leverede et føl og det var klar til at blive redet. Men men ! på vej hjem, som et lyn ud af klar himmel springer hesten frem og sætter i fuld galop :s . jeg mister balancen men sidder stadig på, et godt stykke men kan mærke sadlen glide og må opgive og holde mig på.. tæller til tre og slipper.. Hesten har højest sandsynlig ramt mig i hovedet for har knækket en tand, flækket stykker af 2 andre, og slået lidt emaljekanter af 2 mere. Min ridehjelm er færdig.
Ydermere forsat hesten og krydsede en asfalt vej, væltede og har smadret sadlen, og er fyldt med blodansamlinger hen af hele den ene side og har ondt i hele kroppen, og smertestillende virker ikke på hende
Men fik fanget hesten, ringet til ejer og min kæreste, plus der kom tre mennesker der havde hørt Hesten styrte på vejen. og da ejer kom blev der ringet efter en ambulance, og jeg blev kørt til viborg med krave på og på spineboars, men med verdens rareste ambulancefolk
. og røg både i røntgen og CTscanner,da jeg havde/har ondt i nakken og de frygtede den var brækket.
Øv hvor er det bare træls :S har mest af alt pisse ondt af hesten og mega dårlig samvittighed. Men ejer er forholdsvis cool, og siger at jeg ikke skal tænke på det, det kunne lige så godt ha været hende det var sket for. Jeg var bare uheldig...
Så nu sidder jeg her, med monster ondt i nakken.. Ondt i tænderne, og et par skrammer i hovedet. var ved tandlæge i dag, og er påbegyndt rodbehandling af den tand jeg har knækket helt af, og i morgen forsætter vi..
Men skide være med mine tænder er bare lykkelig for at min nakke stadig er hel <3.. Og ejer siger også skide være med hesten godt at jeg ikke kommet mere til skade hun frygtede nemlig at vi begge var styrtet på vejen.
Beklager det blev lidt langt og måske lidt forvirrende, men måtte lige ud med..
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 5 Emner: 22 Svar: 409
Baldrian fra håndkøb er godt hvis du ikke kan sove.
Held og lykke, håber det bedste for jer alle sammen.
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 750
Gudskelov dækker min ulykkesforsikring hele tandlæge forløbet
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
mar 2009
Følger: 170 Følgere: 151 Heste: 4 Emner: 218 Svar: 2.751
maj 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 750
mar 2006
Følger: 35 Følgere: 30 Heste: 5 Emner: 101 Svar: 1.263
maj 2010