{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
812 visninger | Oprettet:

Forfulgt af uheld.. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved virkelig ikke hvad der sker for tiden..

For lidt over en måned siden var min pony på gundsø dyrehospital og blev scannet og røgtenfotograferet, og vi fik erklæret at menisken (Brusk der holder knoglerne i knæet sammen) var flækket i højre bagben. Rigtig æv! Hun skulle stå mindst 6 måneder med månedlige indsprøjtninger i knæet, og hun har meget små odds for at blive ridehest igen.. For omkring en time siden var smeden her, og vi fandt ud af at hun har en hovbyld på samme ben. Ikke lige hvad vi manglede.. Rigtig øv, og selvfølgelig synd for Maggie..

Min dansk varmblods hoppe (Som forresten er i 9. måned! Vi glæder os!) kom ind fra fold her forleden, og hele hendes ben var hævet op (Fra koden til låret). Hun kunne slet ikke bøje det, og det var virkelig stort! Dyrlægen var her og hun fik nogle sprøjter som ville hjælpe det med et falde i hævelsen. Håber snart det bliver godt igen!

Vores lille stjerneføl efter Lambrusco Ask er også næsten lige kommet til skade.. Han havde vist leget lidt for vildt ude på folden, og næsten hele 'skinnebenet' var revet op. Han blev syet og fik forbinding på, som vi skal skifte hver dag.. Stakkels ven.

Nu er min lille hund så også kommet tilskade (Var oppe og slås med en ræv.. Ja - en ræv)..

Nu må det godt snart holde op!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forfulgt af uheld..
Kommentér på:
Forfulgt af uheld..

Annonce