{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

Forfulgt af uheld!! {{forumTopicSubject}}

Ja, så blev altså min tur til at få en række uheld, som bare bliver ved med at vælte ind!!
Baby/Springtime fik et LILLE BITTE sår på koden for 14 dage siden, der var en lokal hævelse omkring såret, så jeg rensede det og lod det tørre natten over.. Dagen efter var hævelsen rykket længere op ad piben også, så jeg vaskede forsat såret med sæbespåner, skyllede efter med vand og tørrede benet. Til sidst smurte jeg "Hot and Cool" på -for at øge blodcirkulationen og lagde en bandage på for natten. Dette gjorde jeg de følgende dage og hævelsen fortog sig. Jeg skridtede hende kun de dage, hendes ben var hævet, så først da hævelsen var på vej væk, tjekkede jeg hende for halthed og ja -hesten var halt!
I sidste uge havde jeg dyrlæge til hende både onsdag og fredag p.g.a fejlgæringskolik (hun spiser jord) og for for et par dage siden opdagede jeg så at hun sørme også har fået muk på det ene bagben p.g.a vores mudrede folde og til sidst og ikke mindst -så har hun også tabt en sko i dag på folden! Det er skønt at være heste-ejer!!! smiley
Nogen af jer der har været lige så forfulgt af uheld som jeg??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfulgt af uheld!!
  • #1   5. dec 2006 Nej min veninde havde en uheldig weekend smiley
    Haha
    Det startede med at hendes forældre kørte uden hende fredag morgen, og hun måtte cykle i skole på en cykel hvor kun første gear virkede, hun blev så hidsig at hun steg af og sparkede til cyklen hvilket resulterede i et blå mærke på foden, og kom 3 kvarter forsent. Da hun så kom skulle de have biologi prøve smiley haha

    Fredag aften tager vi så til fest og hun bliver dårlig af alt røgen og lørdag morgen vækker jeg hende kl. 7 (vi kom hjem halv 3) fordi jeg skal på arbejde. Ved 12 tiden ringer jeg for at spørge om hun har lukket min hest på mark (hun har halvpart i den) men hun siger at hun ikke havde fået gjort det endnu da hendes eks-kæreste var blevet indlagt på Odense Univeistets sygehus pga. en voldsom bilulykke.

    Søndag da hun skal til at pakke taske til en tur med klassen har hende søster nakket hende taske med til Paris , haha !!

    Hun er bare det mest uheldige menneske jeg kender xD



  • #2   5. dec 2006 Desværre nej men ikke en særliq sjov oplevelse for diq oq din hest ! ):

    Men Dominus er syq han hoster oq han hoster så meqet at han har fået dyrelæqe , . Så nu får han sådan noqet pulver oq det hjælper en smule da . (;
    Men qod bedrinq til din hest


  • #3   5. dec 2006 hvor træls, haha charlotte stakkelse hende

  • #4   5. dec 2006 Hvor uheldigt!

  • #5   5. dec 2006 Ork ja. Flips startede sommeren med en kodeledsforvridning. En meget lille en og efter ca. en god måneds tid var hun igang igen, med med det samme træningen blev øget blev hun halt igen. Hun kom hurtigt igang igen og vi kom til et stævne og så er det egentlig gået okay i et par måneder. Så fik hun en gang nyreslag, og stod stille i 2-3 uger, hvor hun kun blev skridtet få dage. Og så var hun i genoptræning igen. Hun var lige ved at være på sit højeste da hun i torsdags var stok halt da hun kom ind fra fold. Da havde hun lavet et eller andet på folden. Om hun er blevet sparket eller er faldet, aner jeg ikke. Men det var noget i knæet, men i morgen må jeg starte med at skridte korte turer på hende og så håber vi at vi kan blive fri for alt det det kommende år smiley

Kommentér på:
Forfulgt af uheld!!

Annonce