{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

rideskoler nær kbh {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley
jeg leder lidt efter en rideskole tæt på københavn. jeg har kigget efter en med et springhold... jeg blev ret vild med hvidovre-avedøre rideklub, da jeg har fået af vide mange steder at hestene ikke bare var sådan nogle der fulgte efter hinanden smiley men da jeg skrev til dem for at høre om der var plads på holdet fik jeg af vide, at det var et hold for folk der gik på rideskolen i forvejen.
så mit spørgsmål er om i kender en rideskole tæt på kbh hvor hestene kan noget, og ikke bare følger efter hinanden, og hvor der er et springhold.
hvis i kender nogle gode rideskoler nær kbh som ikke har springhol, så bare skriv alligevel smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  rideskoler nær kbh
  • #1   11. nov 2014 Nu har jeg redet i 7 år. Har haft min egen i 5 år.
    Da jeg startede til ridning var det på Hvidovre avedøre rideskole.. Der går stadigvæk hesten på rideskolehold som var der dengang jeg startede! smiley
    Mit bedste bud er måske Albertslund ridecenter smiley


  • #2   11. nov 2014 mange tak smiley undesøger det lige smiley


  • #3   11. nov 2014 Jeg har gået på Albertslund rideskole, og jeg var super glad for det smiley Red der fra jeg var 9 til jeg tog på efterskole i 9. klasse smiley Har siden haft part på privat heste der stod der, og rideskolen virker til at være lige så god som dengang.

  • #4   11. nov 2014 Kan os anbefale Albertslund Ridecenter.
    Har arbejdet der og haft hest stående derude for nogle år siden, super rart sted og rideskole hestene bliver passet godt (:


  • #5   12. nov 2014 På Albertslund skal man også ride dressurhold for at springe. Umiddelbart er der ikke nogle steder hvor man kan nøjes med springhold, hvilket jo giver ret god mening. På Vallensbæk er der ikke springhold, men de springer sommetider på deres normale hold. Dog er der godt med glidetøjle og elastikchamboner på hestene, så det ville jeg ikke gide.

    Brøndby Ny Rideklub skriver ikke specifikt at man skal ride på dressurhold for at springe, blot at man skal være letøvet rytter, så de kunne da være værd at forsøge.


  • #6   12. nov 2014 Jeg rider selv på Vallensbæk Rideskole, og det er jeg rigtig glad for! Man lærer meget, og springer 1 gang om måneden. Ja, hestene kan selvfølgelig godt følge efter hinanden, men man behøver ikke gøre andet end at dreje hesten, og så rider den væk fra de andre. Personligt kan jeg godt lide Vallensbæk Rideskole smiley

  • #7   13. nov 2014 mange tak for alle svarene! smiley

  • #8   28. dec 2014 Jeg går på hvidovre avedøre rideklub og deres spring hold er gode og der sker jo ikke noget ved at også gå til dressur smiley

Kommentér på:
rideskoler nær kbh

Annonce