{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

Unghest skal tage på {{forumTopicSubject}}

Jeg har for ikke så længe siden fået mig en fin lille araber fis.
Han skal være min nye distance hest når den tid kommer smiley

Han er pt 2½ år (bliver 3 til maj 2015).
han havde tabt sig lidt inden jeg hentede ham hjem pga slutningen af græssæsonen osv smiley
efter han kom hjem har an tabt sig en smule mere pga omvæltningerne ved kastration, nyt sted, nye heste osv.

han har nu haft tid til at falde til men synes stadig jeg kan se ribben. jeg er vandt til min dv vallak på 8 år og har måske et forkert billede af hvordan den lille "bør" se ud men synes stadig hans ribben træder lidt rigeligt frem..

han er tjekket for orm og havde kun lige på grænsen men er behandlet..

han får til dagligt ca 10 kg wrap, 300g horselux fiberpiller, 300g horselux lucerne, 150g horselux vit, ca 2 dl olie samt hvidløg og ølgær..

jeg er fan af horselux produkter da min dv vallak går rigtig godt på lille mængde af dette krybbefoder.. jeg er ikke til de store mængder krybbefoder, og ka godt lide selv at tildele vit så jeg ved dette passer uanset mængden af andet foder skrues op og ned..

er der andre gode ideer til hvad jeg kan give ham ?? jeg har overvejet horselux sport som min dv vallak får men pga hans unge alder er jeg bange for at han kommer til at "vokse fra hinanden" hvis i forstår.. han må gerne tage nogle cm i højden endnu men ikke for voldsomt ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unghest skal tage på
Kommentér på:
Unghest skal tage på

Annonce