Nevøs hest... {{forumTopicSubject}}
Hej alle kloge heste mennesker
jeg har virkelig brug for noget hjælp. Her på det seneste har min part begyndt at opføre sig vildt mærkeligt... I kan lige få noget Info om ham: han er en dejlig sød lille hest på 12 år han plejer at tage alting ret cool men her på det seneste er det bare gået ned af bakke..
Her for en halv måneds tid siden skulle en ejernes låne hest hjem, de var 3 heste der delte fold den hest der kom hjem var meget dominerende over for min part og den anden hest.. Men det var ikke det problemet var, det først nu efter den anden hest er kommet hjem. Eks: mig og anden pige skulle ud og ride sammen her for 2 uger siden men han stak af med mig der og det førte med til at jeg røg af først troede vi det var fordi, at vi havde redet uden sadel i en længere periode (der var ikke mulighed for at ride med sadel) så vi troede bare han havde ondt i ryggen.. Men han forsætter med at blive nevøs og stikker af med mig hvilke jeg tror alle ved ikke lige er pisse fedt.. Så jeg håber nogen af jeg kloge heste mennesker kan hjælpe mig
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
jul 2014
Følger: 5 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 6 Svar: 61
Min part løb meget i starten, så jeg blev longeret og så lige så stille begyndte jeg uden longen. Nu løber den næsten aldrig
Nevøs hest...