{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Virkelig nevøs :( ( undervisning ) :( {{forumTopicSubject}}

Her for ca. 2 timer siden , ringede min ridelære & spurgte om jeg kunne ride på fredag , i stedet for torsdag !? & jah , det kunne jeg godt smiley
MEN , så sagde hun at ujeg så kom til at springe sammen med René ( en hun & så underviser ) .
& ham René springer altså meget højere end mig ?

Det er da herre pinligt at jeg ikke springer særlig højt smiley
- men det jeg er mest nervøs for , er de høje spring !? OMG , jeg er nervøs !? smiley

& hans hest er meget større end Scharlif , så de kan alligevel ikke springe på de samme doppeltspring smiley ?

Ej , seriøst , er SÅ nervøs !? smiley

Tænk nu hvis det bare går SÅ dårligt ?
Så bliver jeg da herre gjort til grin !? OMG smiley

Skulle altså bare ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Virkelig nevøs :( ( undervisning ) :(
  • #1   17. jul 2007 Hvis underviseren er klog så sætter hun jo springene ned når det er din tur.

• #2   17. jul 2007 tag en slapper. hvis din ridelærer er dygtig er hun også klar over hvilke højder du er klar til. Hun kan vel sætte springene ned og op igen, alt efter hvem der rider på.

• #3   17. jul 2007 jeg har sprunget med en 2 på sally, hende på ponyen sprang bare baner først og da hun var færdig lavede han afstnden til mig,!

• #4   17. jul 2007 Der er ingen grund til at være nervøs ! Ham du skal springe sammen med, har jo også prøvet at springe i din højde, og har sikkert været lige så bange/nervøs som du er nu, så han ved nok godt hvordan du har det.
    Og hvis du har en god træner, så sætter hun springende ned til dig ! Og måske laver hun ingen dobbeltspring, hun er helt sikkett klar over, at hestene har vidt forskellige højder, og derfor ikke har samme afstande .. Efter min mening, er der intet at være nervøs for (; Tag det som en oplevelser, og somTheis siger, så får du måske rykket nogle grænser, så du får skubbet til at springe højere ?

Kommentér på:
Virkelig nevøs :( ( undervisning ) :(

Annonce