{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rambo flere liner?
  • #1   1. dec 2014 Det tykkeste Rambo liner der findes er 400g.
    Har nemlig selv søgt 500g og det findes ikk smiley

• #3   1. dec 2014 Så må i jo købe en Rambo med fyld i selve frakken og så sætte liners under den..

• #4   1. dec 2014 Savalou: du kan ikke få en Rambo skal uden der er gram i. Den indeholder 100g og med en 400g liner bliver det til 500g men nogen bruger jo mere.

• #5   1. dec 2014 Du kan jo så købe en Rambo Supreme med 350 gr og så fylde i derfra smiley
    Når jeg skriver Rambo så mener jeg mærket og ikke en bestemt model smiley

Så længe man kan hæfte liner fast på bagenden så burde de ligge ret så stabilt under de forskellige rambo modeller.

• #6   1. dec 2014 Øhh nej... Du er skævt på den. Du skal jo også koble den på foran . Hvis en liner hos Rambo kunne kobles på alle deres dækner så var der jo ingen grund til at lave forskellige modeller . Så det kan man altså ikke .

• #7   1. dec 2014 En liner behøver ikke nødvendigvis at skulle kobles på foran, da de jo lukkes på fronten. Så længe de er sat fast bagtil, så kan det sagtens fungere på den måde..

Det er en mulig løsning hvis man ikke kan nøjes med de 500 gram som fx Rambo Duo går op til..

• #8   1. dec 2014 Man kan sagtens give liners under yderdækkenet uden de fæstnes foran... Min går med Rhino Wug og Amigo Wug, de har sjovt nok ikke ringene i halsen til liners, men derfor har han stadig en horseware liner indenunder, og den glider ingen steder, da den er fæstnet i halesnor ringene smiley

Derudover har jeg svært ved at forestille mig en hest skal bruge 400 gram uden at være klippet... En hest skal jo ikke være varm under sit dækken....

• #9   1. dec 2014 Tak for svar (:

Og skal nok selv bedømme hvor mange gram min hest skal have på (;

• #10   1. dec 2014 Rambo linerne kan sagtens bruges under alle mærker af dækkener - de behøves ikke sættes fast i yder dækkenet, så længe man husker at koble dem fast bagtil smiley

400 gram liner er den tykkeste... Ellers er der Amigo 550 gram insulator - den har jeg smiley

• #11   1. dec 2014 mine heste SKAL være varme under dæknet så jeg bruger Rambo wug med 2 liners under når det er rigtig koldt.. Det fungerer super godt

• #12   1. dec 2014 snedkergaarden: Hvorfor SKAL dine heste være varme under deres dækken? Fordi så syntes du selv det må være rart eller?
    Der er og har aldrig været, anbefalinger om at heste skal være varme under deres dækken...

• #13   1. dec 2014 Det skal de fordi de er på fold mange timer hver dag ,og jeg oplever at de arbejder bedre hvis deres muskler er blevet holdt tilpas varme... Jeg har lige givet mine to unge heste tykkere dækner på og ser at de leger mere nu .De sidste dage inden jeg skiftede stod de meget stille oppe i et hjørne.. jeg tænker også at der må være en grund til at dækner fåes i flere tykkelser og at produkter som back on track er blevet opfundet.. Dette er blot mine erfaringer , jeg er ikke ekspert men jeg synes det virker for mig og mine heste...Desuden har jeg aldrig hverken læst eller hørt nogen anbefale, at de ikke skal være varme under dæknet,men det kan jo bare være mangel på opmærksomhed fra min side..

• #14   1. dec 2014 Jeg må sige jeg har det på samme måde på snedkergaarden

Men der er jo også forskel på hvad folk definere som varme under dækkenerne???

• #15   1. dec 2014 Sad lige og tænkte det samme Sandie... Det jeg definerer som varm, er måske kun lun hos andre smiley

• #16   1. dec 2014 min var varm, og hun er fuldklippet og har 200 g på, så ind til for en uge siden ville jeg havde haft et 100 g og smide på hende, men nu er temp faldet og hun er helt tilpas under dynen.

• #17   2. dec 2014 Rambo suprême kan have liner under på den rigtige måde smiley

Kommentér på:
Rambo flere liner?

Annonce