{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Islænder sadel fra Eques.
  • #1   1. dec 2014 jeg rider i en sella. jeg elsker den. tilpas støtte og rigtig godt og behgeligt sæde. sella soft skulle ikke være så godt som den almindelige sella men det er bare noget jeg har hørt fra en der har stutteri og rider en del heste smiley men sellaen kan ihvertfald få mine anbefalinger smiley

• #2   1. dec 2014 jeg har haft en sella og var rigtig glad for den, men den passede ikke så godt til mig da der ikke var ret meget støtte i ryggen og for meget i benene så min opstilling blev helt forkert.. men sadlen i sig selv var rigtig fin

• #3   1. dec 2014 Jeg tror nok at det er en Sella jeg har redet i. Den er ret god, jeg synes så at der er lige rigelig med støtte i den, men det sidder til gengæld ret godt.
    Jeg tror nok at ejer har valgt at ride med udvendig stigbøjler fordi de indvendige er ret låst i den sadel. Det er så knap så kønt.

• #4   2. dec 2014 indvendige stigremme kan ikke anbefales, er røget af på den konto fordi det ene spænde der holder gjordstroppen(v gjordsystem) sætter stigremmene sig fast bag og det er absolut ikke sjovt når man fræser på stranden i kæmpe flok. tilgengæld er de gode når man har dem udvendigt smiley

• #5   2. dec 2014 Jeg har en sella og er super glad for den. Har redet med indvendige stigbøjler indtil og et par uger siden, efter jeg har skiftet til udvendige har jeg fået meget flottere opstilling, før kom jeg nemt til at læne mig forover.
    Men lækker saddel, kan klart anbefales hvis den passer din hest.

• #6   2. dec 2014 Jeg har prøvet dem begge og jeg ville vælge Forma'en, kan rigtig godt lide knæpuderne i den. ??

• #7   2. dec 2014 jeg havde også indvendige og kom til at læne mig forover nemlig, så det er nok det der er problemet med den smiley

• #8   2. dec 2014 Mange tak for gode råd.;-). Jeg har prøve redet både Sella og Forma. Begge er fine til både hest og jeg. Er bare i tvivl om hvad jeg skal vælge, så tænkte nogen herinde nok havde erfaringer.;-). Syntes de begge er gode for både hest og jeg. Må sove på det, valget skal træffes i morgen onsdag.;-).

Kommentér på:
Islænder sadel fra Eques.

Annonce