{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Kulden DRÆBER min motivation!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan umuligt være den eneste, der synes, det er BIDENDE koldt for tiden. Og det hjælper ikke spor meget, når man skal tage sig sammen og tage ud til hesten ...

Thing is - jeg er generelt virkelig temperatur-sart. Dør når det er for varmt, dør når det er for koldt. Mit blod når simpelthen ikke ud i tæer eller fingre.
Når først man ER ude ved hesten, så er det jo fint nok, men lige den del, hvor man skal tage sig sammen og komme ud af fjerene - det er ikke lige mig :c

Den der med "du er bare sart, på med hue og vanter", den er heller ikke spor motiverende. Det kan sgu godt være, jeg er sart, men NØJ, hvor er det bare koldt. Og så kan det være lige meget, hvor mange sokker og vanter jeg tager på!

Spark mig i gang, please!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kulden DRÆBER min motivation!!
  • #1   2. dec 2014 Samme følelse her - og motivationen bliver ikke større af at der ingen varme er på ude ved gården.
    Men tænker altid, at man jo bare skal igang, så er det jo fint nok. Men puha - vejret hiver ikke just efter mig.

• #3   2. dec 2014 Har det på samme måde, og krikken er endda min nabo... Men jeg har bare ikke lysten til at skulle ud af mit dejlig varme tøj, i noget koldt ridetøj og så ud i kulden.
    Og banen fryser super let og jeg har ikke mulighed for at køre ud til et ridehus, så det dræber virkelig bare den ridelyst jeg liiiige var ved at få tilbage..

• #4   2. dec 2014 Køb en heldragt - de er GULD værd. Og så er det bare at komme igang. Vi ved jo godt det er koldt om vinteren at have hest, det kan ikke komme som nogen overraskelse smiley

• #6   2. dec 2014 Har det på helt samme måde...Hader kuld..Kan ikke fungere i det...og det gør bestemt ikke motivationen bedre, at krikken er småhalt, så jeg ikke engang kan få redet...men skal vade rundt i ridehuset i uendelig lang tid...æv...

• #7   2. dec 2014 Har gigt i nærmest alle led, så det at skulle cykle 5 km hen til hesten og en kold stald/ridehal er knap så fedt. Især virkelig skidt, hvis der er sne også. Men det handler kun om en ting, om at pakke sig godt ind og se at komme af sted, man fortryder det aldrig, når man først er der smiley

Man kan købe sådan nogle varmepuder til hænderne. De skal i kogende vand og så skal de "knækkes" - du ved ligesom knæklys - og så afgiver de varme, de er god motivation smiley

• #8   2. dec 2014 Har det på præcis samme måde! Man ved godt det er bedst for både en selv og hesten at komme ud, og vildt hyggeligt når man er i gang, men kulden bider vildt hårdt i en. Mine fingre fryser næsten altid, selv hvis jeg ikke har handsker på, og hvis ens tær også begynder, så kan det altså godt være svært at tage sig sammen, desværre! :))

• #9   2. dec 2014 Får du nok vitaminer og drikker du nok vand? At leve sundt er for mig rigtig vigtigt om vinteren fordi jeg bruger ekstra energi på at holde kulden ude - jeg er en rigtig frossenpin. Jeg får vitamintilskud og drikker ekstra godt med vand om vinteren, ellers bliver jeg også træt og dvask og så kommer alt også til at virke uoverskueligt.

Og måske en lidt plat, men faktisk ret brugbar idé: I går kunne jeg heller ikke komme afsted, så jeg kørte i Tika og købte en ny mega lækker hue fra Pikeur... ups..... men tænk sig, i dag glædede jeg mig helt vildt til jeg skulle ud til Moses for så skulle jeg have min nye hue på og jeg glæder mig også til i morgen så jeg kan få huen på.. og jeg glæder mig også til på lørdag, hvor Mikael Ketelsen kommer og holder kursus, hvor jeg helt sikkert vil komme til at fryse (undtagen når jeg skal ride kursus), men det gør slet ikke noget for jeg kan få min dejlige hue på... ja ja, man kan sagtens snyde sig selv til at komme afsted og at stimulere mit indre luksusdyr er tydeligvis sindssygt motiverende. Måske du skulle prøve at lokke dig selv med en ny hue el. også haha smiley

• #10   2. dec 2014
    Sparker mig selv der ud, eftersom jeg skal der ud hver dag ;o).
    Så må jeg tage nogle overtræksbukser på og godt med tøj.

• #11   2. dec 2014 Emilie: Vitaminer ... Hæh. Jeg er på Venlafaxin (et middel mod depression - altså ikke lykkepiller, men noget rimelig stærk stads), som æder min hukommelse og min appetit, så jeg har tabt en hel del af det fedt, der egentlig skulle varme mig smiley Vitaminer kæmper vi lidt med, da kroppen ikke helt vil tage imod. Nu har vi dog fundet et middel - EQ - som skal drikkes, og optages derfor bedre i kroppen (åbenbart), så nu begynder det hele at se bedre ud. Dog vil min krop ikke indtage jern, så jeg er konstant træt og udmattet.
    Dog hjælper det MEGET at komme ud til hesten smiley

Kommentér på:
Kulden DRÆBER min motivation!!

Annonce