{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
511 visninger | Oprettet:

Minature/ shetlænder- føl til salg? + opstaldning {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Min søster har snakket om at købe et miniature/shetlænder- føl/ ung smiley hun er en pige på snart 12 som selv redet tideligere, men jeg selv har redet i næsten 11 år og er der selvfølgelig for at hjælpe hende! Hun er ikke så meget for at ride (heller ikke så smart på en miniature) men er mere for at lave tricks med den og måske køre den til... Det skal være en yngre legesyg, glad og børnevenlig pony som syntes at det er sjovt og spændene at lærer nye ting og gerne lidt nysgerrig smiley

Vi ved dog ikke helt endnu hvor vi vil have den til at stå... I nærheden af gødvad i Silkeborg kunne være smart smiley

Hvis der er nogen som kender sådan en bette pony eller et opstaldningssted så skriv gerne i kommentaren eller i privat besked smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Minature/ shetlænder- føl til salg? + opstaldning
  • #1   4. dec 2014 jeg kender ingen opstaldnings sted, men jeg har et helt fantastisk sødt hingsteføl tilsalg der vil gøre det super godt til tricks.
    Han er rød dun, men rødt pas (han kan derfor stille til skuer, shows og kåring i shetlandspony foreningen) han vil også være alletiders som kørehest når han bliver lidt ældre.

    Han er mini shetlandspony og bliver nok ca. 83 cm i stg. smiley
    Vil i have flere/nyere billeder siger i bare til smiley

    Vi har flere gange solgt shetlandsponyer til tricks - hvilket har fungere rigtig godt. Se fx Aastrupgaards Tais herinde smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Minature/ shetlænder- føl til salg? + opstaldning

Annonce