{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fyrværkeri
  • #1   27. dec 2014 Sidste år gav vi vores heste en masse hø og halm, og så skruede vi ekstra op for radioen.

• #2   27. dec 2014 Ekstra hø at gumle på, lys og radio tændt. (-:

• #3   27. dec 2014 Hos os for hestene i løsdriften (de er alle i løsdrift...) en ekstra bunke hø ved midnat, og så sidder ejerne dernede (udover mig) og fejrer nytår sammen. Når så det bliver midnat, eller nok lidt inden, går de ud til dyrene, hvor de sørger for, at hvis de blive urolige, så kan dyrene søge hen til os (ja ok, de andre smiley )

• #4   27. dec 2014 Dækker vinduerne til, skruer op for noget musik og giver dem noget wrap/hø smiley

Vi har en her hjemme som ikke tør og gå ind i stalden dagen efter smiley Men det var lidt bedre sidste år/i år, så vi venter og ser om han ikke vil tage det stille og roligt i år/næste år smiley

• #5   27. dec 2014 Jeg tror, at det bedste er, at hestene kan se, hvad det er, der foregår. De forstår det selvfølgelig ikke, men hos os er de udenfor, selvom der er bokse til rådighed. smiley

• #6   27. dec 2014 Ved os bliver vinduerne dækket til, hestene får musik i stalden, lyset er tændt, de har massere af hø, de er selvfølgeligt holdt indenfor - også dem i løsdriften - og så får min den bette en nylonstrømpe i hvert øre, hvor nylonstrømpen er fyldt med vat. Normalt bryder jeg mig ikke om at sløre hestens sanser på den måde, men min den lille er så bange nytårsaften, at det er det bedste for ham.

• #7   27. dec 2014 Hos mig fik de bare lidt ekstra wrap og lidt musik.. jeg synes personligt ikke at der er nogen grund til at gøre det helt vilde mht lys osv da de jo ikke er vant til lys om natten og derfor ikke falder til ro smiley sådan er mine i hvertfald .. dog har jeg lige fået en unghest her i december så ved ikke hvordan den tager det smiley

• #8   28. dec 2014 jeg har tidligere boet midt i en mindre by, hvor der slet ikke blev taget hensyn til mine heste. Her gav jeg dem, sidste år, dr bach fra om morgen og så 1 gang til aften + til middagnat
    og begge heste sov fra det hele mere eller mindre

før havde jeg en vallak som var ved at smader boksen. Men kun inde - kunne ikke lade dem stå ude, da der som sagt ikke blev taget hensyn overhovedet

i år er jeg så flyttet på landet. det vildste er kanonslag hvilket ingen af mine gider at rører sig for - der er nemlig jagt på 4 sider af folden, og det er mere sjovt at jagte jægere end noget andet.

har alle de år jeg har haft dem hjemme har jeg haft musik i stalden, godt med hø og så har jeg ellers fejret nytår sammen med dem.
    har prøvet at sætte noget for vinduerne men det gav ikke noget godt resultat, fordi min vallak var mere interessrt i at kigge ud - så man pillede bare det hele ned

Kommentér på:
Fyrværkeri

Annonce