{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Udendørs ridetøj {{forumTopicSubject}}

Lige om lidt flytter ponyen og jeg fra vores store lækre ridehal - og skal fremover klare os med en udendørs bane.

Det er mange år siden jeg sidst har været i den situation - og er er derfor nysgerrig efter hvad i andre udendørsryttere har af "Must Haves" for at kunne ride i alt slags vejr?
Både til hest og rytter smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udendørs ridetøj
  • #1   28. dec 2014 mine fantastisk ridebukser med softshell og fleecfoer inden i, jeg takker og bukker til Montar dagligt! smiley

• #2   28. dec 2014
    Overtræksbukser! Jeg ville virkelig ikke kunne overleve en tur uden dem i frostvejr smiley
    Også et eller andet til under ridehjelmen - jeg synes det duer bedst med den slags "beskyttere" der går bag om nakken og kan sættes på ørene, vist lidt svære og beskrive hvordan de ser ud? Men den kan være under hjelmen.

Også er jeg også fan af bamsestøvler.. Billige til at holde varmen i stalden med og kan bruges til en ridetur også. Skal også have anskaffet mig nogle såler eller noget andet som kan "knækkes" og dermed varme hele turen.

Samt en god stor jakke, halstørklæde og nogle tykke handsker til tur.

Regnvejr har jeg ganske enkelt aldrig synes om at ride i - hverken tur eller på banen ;o).

• #3   28. dec 2014 Skiundertøj er et must! ??

• #4   28. dec 2014 Læderchap og skiundetøj sådan klrede jeg mig uden ridehl sidste vinter

• #5   28. dec 2014 Termoridehandsker smiley

• Ulrikke C
    Ulrikke C Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Svar: 6
    #7   29. dec 2014 Et par gode varme ridebukser, vinterridestøvler og en dejlig varm jakke.
    Og hvis din hest er klippet, tror jeg at det ville være dejligt for den, at få et skridttæppe, som du kan sætte fast til sadlen så det er nemmere, at arbejde uden, at man skal tænke på om tæppet er ved, at falde af og alt muligt smiley Men det er ikke et "Must Have".. smiley

Kommentér på:
Udendørs ridetøj

Annonce