549 visninger
|
Oprettet:
Udendørs ridetøj {{forumTopicSubject}}
Lige om lidt flytter ponyen og jeg fra vores store lækre ridehal - og skal fremover klare os med en udendørs bane.
Det er mange år siden jeg sidst har været i den situation - og er er derfor nysgerrig efter hvad i andre udendørsryttere har af "Must Haves" for at kunne ride i alt slags vejr?
Både til hest og rytter
okt 2006
Følger: 46 Følgere: 104 Heste: 6 Emner: 236 Svar: 5.155
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Overtræksbukser! Jeg ville virkelig ikke kunne overleve en tur uden dem i frostvejr
Også et eller andet til under ridehjelmen - jeg synes det duer bedst med den slags "beskyttere" der går bag om nakken og kan sættes på ørene, vist lidt svære og beskrive hvordan de ser ud? Men den kan være under hjelmen.
Også er jeg også fan af bamsestøvler.. Billige til at holde varmen i stalden med og kan bruges til en ridetur også. Skal også have anskaffet mig nogle såler eller noget andet som kan "knækkes" og dermed varme hele turen.
Samt en god stor jakke, halstørklæde og nogle tykke handsker til tur.
Regnvejr har jeg ganske enkelt aldrig synes om at ride i - hverken tur eller på banen ;o).
aug 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Heste: 2 Emner: 92 Svar: 1.975
maj 2004
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 4 Emner: 17 Svar: 496
feb 2014
Følger: 10 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 25 Svar: 151
dec 2014
Følger: 1 Svar: 6
Og hvis din hest er klippet, tror jeg at det ville være dejligt for den, at få et skridttæppe, som du kan sætte fast til sadlen så det er nemmere, at arbejde uden, at man skal tænke på om tæppet er ved, at falde af og alt muligt
Udendørs ridetøj